Przejdź do treści

Red Lipstick Monster, Rita Ora i Cara Delevingne w światowej kampanii przeciwko hejtowi

Uczestniczki kampanii Rimmel #iwillnotbedeleted
materiały prasowe
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Chora kobieta stoi z kubkiem w ręku i chusta na głowie i patrzy przez okno
Przełom w leczeniu chorób nowotworowych. „Ostatnia nadzieja dla pacjentów bez nadziei”
Kobieta w ciąży trzyma w ręku zdjęcie z badania USG
Rezygnacja z Banku Tkanek Germinalnych. Czy jest szansa dla kobiet chorych na raka?
kobieta używająca mikroskopu
Leki na cukrzycę i nadciśnienie sposobem na raka?
wegański stek wydrukowany w drukarce 3D
Wegański stek z drukarki 3D
Białe rzeźby przedstawiające troje młodych lduzi siedzących na ławce i patrzących w telefony. Telefony oświetlają ich twarze.
Jak bardzo jesteśmy uzależnieni od smartfonów? Zobacz wymowną rzeźbę

#IWillNotBeDeleted to nowa międzynarodowa kampania Rimmel mająca na celu walkę z hejtem. Ma na celu zwiększenie świadomości na temat skutków internetowego hejtu i promowanie różnorodności w branży beauty. W kampanii wzięła udział Rita Ora, Cara Delevingne, wśród nich znalazła się również polska blogerka Red Lipstick Monster. 

Rimmer walczy z cyberprzemocą w kampanii #IWillNotBeDeleted. Firma kosmetyczna przeprowadziła badania, które wykazały, że jedna na cztery kobiety doświadcza hejtu na temat swojego wyglądu w Internecie. Prawie połowa (46 proc.) hejtowanych kobiet okalecza się, cierpi na zaburzenia odżywiania czy miewa stany depresyjne.

W Rimmel mamy wyraźny cel jako marka inspirująca ludzi do eksperymentowania i wyrażenia siebie poprzez makijaż. Rozpoczynamy naszą globalną kampanię, aby dać głos osobom, które były oszołomione pięknem i oferujemy im tę platformę do opowiadania swoich historii.

Sara Wolverson, wiceprezes Rimmel Global Marketing

Rimmel w kampanii #IWillNotBeDeleted nawiązał współpracę z organizacją non-profit działającą na rzecz zwalczania cyberprzemocy, The Cybersmile Foundation. Wspólnie chcą pomóc osobom w każdym wieku wyrażać siebie w mediach społecznościowych bez obawy przed negatywnymi komentarzami lub hejtem.

Red Lipstick Monster
Nie pozwól wymazać tego, kim jesteś. Mówmy razem STOP beauty hejtowi!

Red Lipstick Monster w kampanii #IWILLNOTBEDELETED

Red Lipstick Monster to jedna z najpopularniejszych youtuberek i influencerek z branży beauty w Polsce. Jej profil na Instagramie obserwuje ponad milion użytkowników. Jest również autorką trzech książek poradnikowych, oraz pracuje nad swoją własną marką kosmetyków do makijażu. Została zaproszona do udziału w kampanii Rimmel #IWillNotBeDeleted, tak jak: Rita Ora, czy Cara Delevingne.

Badania Rimmel

W badaniu przeprowadzonym przez firmę kosmetyczną Rimmel wzięło udział 11 000 kobiet w wieku 16-25 lat z całego świata. Ujawniło to globalny problem hejtu. 32 proc. kobiet poddanych negatywnym komentarzom usunęło swoje konta w mediach społecznościowych, a 22 procent usunęło zdjęcie. Według badań, 115 milionów zdjęć zostaje usuniętych każdego roku w wyniku cyberprzemocy.

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Chora kobieta stoi z kubkiem w ręku i chusta na głowie i patrzy przez okno

Przełom w leczeniu chorób nowotworowych. „Ostatnia nadzieja dla pacjentów bez nadziei”

Kobieta w ciąży trzyma w ręku zdjęcie z badania USG

Rezygnacja z Banku Tkanek Germinalnych. Czy jest szansa dla kobiet chorych na raka?

kobieta używająca mikroskopu

Leki na cukrzycę i nadciśnienie sposobem na raka?

Łukasz Durajski w różowej marynarce

Fakty kontra mity na temat szczepień. Wywiad ze znanym pediatrą – Łukaszem Durajskim

kobieta wydmuchuje nos i sprawdza coś na telefonie

Zwolnienie lekarskie można otrzymać SMS-em

mężczyzna umiera

Rak płuc – objawy, przyczyny, leczenie

9 oznak niedoboru żelaza

Wojciech Falęcki

Wojciech Falęcki: jesteśmy dla pacjentów po to, aby im pomóc w wybraniu lepszej drogi niż szukanie porad i sposobów leczenia w Internecie

Dziewczynka w różowymswetrze siedzi na podłodze w przedszkolu i bawi się klockami

Smog – oczyszczacze powietrza w poznańskich żłobkach

Czy to wciąż połóg?

szczepienie

Tężec – objawy. Jak szybko rozpoznać chorobę?

naukowiec

Objawy salmonelli – jak je szybko rozpoznać?