Przejdź do treści

Roczna dziewczynka ambasadorką szamponów Pantene. Tylko spójrzcie na jej włosy!

Instagram.com
Podoba Ci
się ten artykuł?
Podoba Ci
się ten artykuł?

Imponująca burza ciemnych włosów – to pierwsze, co rzuca się w oczy, kiedy ogląda się zdjęcia japońskiej dziewczynki. Baby Chanco – taką nazwę nosi jej profil na Instagramie, który choć istnieje dopiero od 6 miesięcy, doczekał się już ponad 343 tys. obserwujących. Za sprawą niesamowitej fryzury dziewczynka stała się najmłodszą gwiazdą Instagrama i … twarzą Pantene.

W wielu komentarzach, które pojawiały się pod zdjęciami, publikowanymi na instagramowym profilu Baby Chanco, internauci byli zgodni co do jednego: włosy dziewczynki wprost prosiły się o reklamę. To, że jakaś marka kosmetyczna w końcu zainteresuje się małą „influencerką”, było bardziej niż pewne. Teraz stało się rzeczywistością. Baby Chanco wystąpiła w najnowszej kampanii szamponów Pantene.

Młodość i dojrzałość w jednej kampanii

Pantene, marka wchodząca w skład globalnej grupy kapitałowej Procter&Gamble, stworzyła kampanię „Hair We Go”, do której zaprosiła dwie modelki. Można powiedzieć dwie reprezentantki różnych grup wiekowych: roczną Baby Chanco i 50-letnią spikerkę telewizyjną, Sato Kondo. Pierwsza jest znana z burzy ciemnych dziecięcych włosów, druga, od kilku lat wzbudzała podziw wśród widzów tym, że promuje naturalne siwe włosy, które są efektem dojrzewania.

View this post on Instagram

2018年。 染めない、隠さないグレイヘアが、多くの女性の賞賛を得た近藤サトさん。 生まれたままの髪の個性が、世界中の人々に愛された爆毛赤ちゃん @babychanco 。 ・ ふたりはわたしたちに、自分を素直に表現することの大切さを 教えてくれたのかもしれません。 ・ 2019年。 もっとたくさんの人たちが「なりたい私」へ、一歩踏み出せる年でありますように。 #さあこの私で行こう ・ パンテーンは美しい髪で、すべての女性を応援します。 ・ In 2018, Sato Kondo, who proudly lives without coloring or hiding her grey hair, won the admiration of many women. Hairmax Baby, @babychanco , received love from people all over the world because of her naturally unique hair. ・ In some way or other, these two may have taught us the importance of expressing our true selves. ・ In 2019, We hope many more women will take a step forward towards who they want to be. ・ ・ #さあこの私で行こう #さあこの髪で行こう #HairWeGo #パンテーン #pantene #近藤サト #グレイヘア #爆毛赤ちゃん #babychanco

A post shared by パンテーン / PANTENE (@pantene_jp_official) on

Bajka o różnorodności

Na instagramowym profilu Pantene pojawiły się już pierwsze efekty kampanii, która jak nietrudno się domyślić, ma na celu promowanie pielęgnacji włosów w każdym wieku. Baby Chanco stała się bohaterką „bajki” stworzonej przez markę. Głos do niej podłożyła Sato Kondo.

Bajka opowiada o tym, że każda i każdy z nas rodzi się z czymś, co odróżnia nas od innych, ale jednocześnie sprawia, że stajemy się w jakiś sposób wyjątkowi. Nauczmy się po prostu kochać nasze różnice i uczyńmy z nich atuty – taki jest jej morał.

„To urocza opowieść o Baby Chanco, dziecku o wyjątkowych włosach. Mimo, że wygląda inaczej niż inne niemowlęta, Baby Chanco jest kochana na całym świecie za swoje naturalnie gęste włosy. Jeśli każdy może nauczyć się kochać swoje różnice, ten świat może stać się znacznie przyjemniejszym miejscem. Opowieść ta jest opowiadana przez znaną komentatorkę telewizyjną, Sato Kondo, która zyskała szacunek i podziw za to, że zdecydowała się zachować swój naturalny siwy kolor włosów, zamiast farbować je na czarno” – czytamy w opisie do bajki.

Baby Chanco – kim jest?

O małej Chanco świat usłyszał po raz pierwszy w maju, dokładnie 8 maja 2018 roku. Właśnie wtedy jej mama Mami Kano postanowiła założyć jej profil na Instagramie i opublikować pierwsze zdjęcie. „Jestem bardzo zaskoczona reakcją, ale także bardzo dumna z pochwał, które pod adresem mojej córki, płyną z wielu krajów” – powiedziała w rozmowie z serwisem „People”. Dodała, że w przyszłości nie zamierza obcinać dziewczynce włosów, ale przyznała, że nie może doczekać się eksperymentów, które będzie mogła wykonać, jak chociażby  warkoczyki.

Obejrzyjcie kampanię Pantene z Baby Chanco w roli głównej.

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Powiązane tematy: