Przejdź do treści

„Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. To kampania o pijanych życiem, którzy silniej czują jego smak

kampanai rak'n'roll
zdjęcie: materiały prasowe
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
https://www.istockphoto.com/
Od 8 do 17 tysięcy sztuk. Tyle każda z nas zużywa średnio w ciągu całego życia podpasek i tamponów. Warto więc zwracać uwagę na ich skład
Bodymaps SS19 fot. Zuza Krajewska
Ukłon w stronę naturalności i możliwości kobiecego ciała. Zobaczcie fantastyczną kampanię polskiej marki Bodymaps
Istockphoto.com
Nieoczywiste momenty, w których może nam spaść cukier. Nie chodzi tylko o alkohol
kobieta je na ulicy w pośpiechu
Czy wiesz, jakie badania powinnaś wykonać na czczo? Skorzystaj ze ściągi!
https://www.istockphoto.com/
Niebezpieczne związki. Warzywa i zioła, których nie należy łączyć ze słońcem. Wyjaśnia dietetyczka

„Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” to hasło nowej kampanii Fundacji Rak’n’Roll zatytułowanej „Pijani życiem”. Do udziału w niej zaproszono zespół The Dumplings: Justynę Święs oraz Kubę Karasia, którzy stworzyli utwór „Dla Nas KRS 0000 338 803”, teledysk wyreżyserowała Olga Bołądź. To opowieść o „pijanych życiem”, którzy silniej czują jego smak. To świetna inicjatywa, która inspiruje i polewa więcej: wiary i chęci do życia. 

Fundacja Rak’n’Roll po raz kolejny zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej, angażując w szczytnym celu znane osoby. Elementem najnowszej kampanii „Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” jest teledysk, który wyreżyserowała Olga Bołądź do utworu The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Klip powstał przy udziale Marty, Weroniki, Kasi, Wioletty i Artura, którzy pokonali chorobę. Teraz chcą pomagać innym, pokazując, że ich życie jest pełne smaku. Ich historia i nastawienie motywuje innych, dając nadzieję, że z chorobą można żyć. Inaczej ale wciąż „ze smakiem”.

Klip będący częścią kampanii ma zachęcać do przekazania 1 proc. podatku na rzecz Fundacji Rak’n’Roll, która wspiera osoby chore na raka.

To kampania o pijanych życiem, którzy silniej czują jego smak

Bohaterowie teledysku do piosenki The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803” inspirują do działania i udowadniają, że z rakiem można żyć i przez raka można przejść. To osoby, które same określają siebie „pijanymi życiem”.

– Ponad dwa lata temu dowiedziałam się, że mam raka. Starałam się obrócić w żart chorobę i cały proces leczenia. Chodziłam na imprezy, na koncerty, byłam jeszcze bardziej aktywna, niż będąc zdrową. Nie chciałam się czuć tak, jakbym była chora. Nikt mi nie mógł wmówić, jak mam przeżywać raka. Dla swojego raka możecie być bardziej złośliwi, niż on dla was –  mówi Kasia, bohaterka klipu.

– Siedem lat temu dowiedziałam się, że mam nowotwór i zostało mi pięć lat życia. Na chwile obecną już dwa lata żyję „na krechę”. Przez to, że dostałam od losu drugą szansę, staram się każdą chwilę wykorzystywać na 110 procent i nie marnować swojego czasu. Po chorobie nowotworowej dopiero zaczęłam realizować swoje marzenia i robić to, co zawsze chciałam, czyli wchodzić na najwyższe góry. Obecnie realizuję projekt Korony Ziemi, w zeszłym roku zdobyłam Mont Blanc. Wówczas uświadomiłam sobie, że nie jest ważny cel naszej podróży, tylko sama droga. Rak nie musi być wrogiem, może być początkiem naszego nowego życia – mówi Kasia, bohaterka klipu.

Mam nadzieje, ze zainspirujemy was do celebrowania życia

To kampania o pijanych życiem, którzy silniej czują jego smak. Inspirowana doświadczeniami osób, które przeszły przez raka. Cyferki na zdjęciu to numer KRS, dzięki 1% Rak’n’Roll pomaga pisać więcej szczęśliwych rozwiązań. Mam nadzieje, ze zainspirujemy Was do celebrowania życia. Justyna Święs i Kuba Karaś kocham wasz kawałek. Dziękuje moim wspaniałym aktorom Wioli, Kasi, Weronice, Marcie i Arturowi za cudną współpracę i podzielenie się waszymi historiami!

napisała Olga Bołądź na swoim profilu na Instagramie

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Z ogromna przyjemnością zapraszam do obejrzenia klipu @thedumplings feat @fundacjaraknroll “Dla Nas” który wyreżyserowałam. Jest on dla mnie wyjątkowy z dwóch powodów – Po raz pierwszy reżyserowałam teledysk i to dla zespołu który lubię:) Po drugie to kampania o pijanych życiem, którzy silniej czują jego smak. Inspirowana doświadczeniami osób, które przeszły przez raka. Cyferki na zdjęciu to numer KRS, dzięki 1% Rak’n’Roll pomaga pisać więcej szczęśliwych rozwiązań. Mam nadzieje, ze zainspirujemy Was do celebrowania życia. 🙏🏻 Justyna Święs i Kuba Karaś kocham wasz kawałek:) dziękuje moim wspaniałym aktorom Wioli, Kasi,Weronice, Marcie i Arturowi za cudną współpracę i podzielenie się waszymi historiami! Dziękuje za zaproszenie do tego wyjątkowego projektu w szczególności @polkahello • Link do teledysku u mnie w BIO – dzielcie się nim 🌠 • • #dlanas #pijanizyciem #raknroll #fundacja

Post udostępniony przez Olga (@olgaboladz)

Za przygotowanie strategii kampanii Fundacji Rak’n’Roll odpowiada agencja reklamowa GREY, za realizację teledysku studio produkcyjne Shootme Warsaw oraz studio The Chimney Pot, a za opracowanie strategii komunikacji agencja Cohn&Wolfe.

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

„Odłącz się”, nie wszystko jest online. Mądra kampania we wrocławskim MPK

Nieważne, jak zaczął się twój sport

Ratując komuś życie, możesz uratować także swoje. Nieszablonowe spojrzenie na aktywność fizyczną w spocie „Nieważne, jak zaczął się twój sport”

Agata Wrońska, fotografka

5 pytań do fotografki Agaty Wrońskiej o sesję WIMIN

kampania dopalacze to nie zabawa

„Na górze róże, na dole trup. Do ceny dopów, wliczą ci grób”. Na ulicach Poznania ruszyła kontrowersyjna kampania

Bez spiny jem rośliny kampania

„Bez spiny jem rośliny” – kampania dla tych, którzy chcą jeść roślinnie

STOP Barierom. Ruszyła kampania zwracająca uwagę na problemy niepełnosprawnych

Nie bądź obojętny wobec przemocy – po prostu reaguj! Kampania przeciwko agresji wobec osób LGBT+

Kampania Primark

Modelka bez zęba w kampanii marki Primark. „Każda z nas powinna czuć się dobrze z samą sobą”

Kampania H&M

Rozstępy, fałdki i blizny w kampanii kostiumów kąpielowych. H&M otwiera się na różnorodność!

Kampania Centrum Praw Kobiet

Trzymamy stronę kobiet! Wesprzyj Polki doświadczone przemocą. Trwa kampania Centrum Praw Kobiet

„Autyzm może sprawić, że odkryjesz rzeczy niezwykłe”. Warto wiedzieć trochę więcej o autyzmie. Ta animacja ci w tym pomoże

„Autyzm – wystarczy zrozumieć”. Ucz się tolerancji w najnowszej kampanii mówiącej o spektrum autyzmu

Screen z animacji kampanii Wciąż jestem tym, kim byłem

Mimo choroby „wciąż jestem tym, kim byłem”. Poruszająca kampania o dzieciach chorych na nowotwór

kampania nike

„Jeśli powiedzą, że zwariowałaś, w porządku. Pokaż im, do czego jesteś zdolna”. Zobacz świetny spot Nike, pokazujący siłę kobiet!

Maja Hyży pokazała dużą bliznę i napisała mądre słowa o miłości do swojego ciała. „Jestem z niego dumna, jakie nie jest, ale jest moje”

Treningi podczas upałów. O tym nie możesz zapomnieć!

https://www.instagram.com/iamhalsey/

Halsey z niewydepilowanymi pachami na okładce muzycznego czasopisma muzycznego. „Jesteśmy z ciebie dumni” – piszą fani

Masz zmarszczki? Pokochaj je! Te kobiety już to zrobiły i chwalą się zmarszczkami na Instagramie

Ćwiczenia na silny brzuch z kettlebells

10 kroków Kasi Bigos do bycia fit

„Jestem chuda. Nie znoszę tego słowa, tak jak przez większość życia nie akceptowałam, że taka jestem”. Joanna Osyda szczerze o swojej wadze

Warsztaty milczenia. Kasia Bem tłumaczy, jak działa potęga ciszy

Shinrin yoku. Japońska kąpiel, która koi człowieka

Jak powstają rozstępy? Dostałyśmy je od tygrysicy! Zobacz świetną animację