Przejdź do treści

„Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. To kampania o pijanych życiem, którzy silniej czują jego smak

kampanai rak'n'roll
zdjęcie: materiały prasowe
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Ćwiczenia na pośladki – od A do Z
Ćwiczenia na jędrne pośladki. Zestaw ćwiczeń od A do Z od Kasi Bigos
dziewczyna je kanapkę
Czy Intermittent fasting jest zdrowym sposobem odżywiania się? Wyjaśnia dietetyk Iwona Wanat
Kleszcze – rozprawiamy się z mitami. Co jest prawdą, a co bzdurą?
Kryzys wieku średniego dotyka wiele osób. Blogerka Agata Komorowska dzieli życie na 10-tki, by pokazać, na co tracimy czas
Monika Prześlakowska
„Białko w formie odżywki powinniśmy brać jedynie wtedy, gdy mamy jego niewystarczającą podaż dostarczaną z diety”. Rozmawiamy z dietetyk Moniką Prześlakowską

„Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” to hasło nowej kampanii Fundacji Rak’n’Roll zatytułowanej „Pijani życiem”. Do udziału w niej zaproszono zespół The Dumplings: Justynę Święs oraz Kubę Karasia, którzy stworzyli utwór „Dla Nas KRS 0000 338 803”, teledysk wyreżyserowała Olga Bołądź. To opowieść o „pijanych życiem”, którzy silniej czują jego smak. To świetna inicjatywa, która inspiruje i polewa więcej: wiary i chęci do życia. 

Fundacja Rak’n’Roll po raz kolejny zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej, angażując w szczytnym celu znane osoby. Elementem najnowszej kampanii „Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” jest teledysk, który wyreżyserowała Olga Bołądź do utworu The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Klip powstał przy udziale Marty, Weroniki, Kasi, Wioletty i Artura, którzy pokonali chorobę. Teraz chcą pomagać innym, pokazując, że ich życie jest pełne smaku. Ich historia i nastawienie motywuje innych, dając nadzieję, że z chorobą można żyć. Inaczej ale wciąż „ze smakiem”.

Klip będący częścią kampanii ma zachęcać do przekazania 1 proc. podatku na rzecz Fundacji Rak’n’Roll, która wspiera osoby chore na raka.

To kampania o pijanych życiem, którzy silniej czują jego smak

Bohaterowie teledysku do piosenki The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803” inspirują do działania i udowadniają, że z rakiem można żyć i przez raka można przejść. To osoby, które same określają siebie „pijanymi życiem”.

– Ponad dwa lata temu dowiedziałam się, że mam raka. Starałam się obrócić w żart chorobę i cały proces leczenia. Chodziłam na imprezy, na koncerty, byłam jeszcze bardziej aktywna, niż będąc zdrową. Nie chciałam się czuć tak, jakbym była chora. Nikt mi nie mógł wmówić, jak mam przeżywać raka. Dla swojego raka możecie być bardziej złośliwi, niż on dla was –  mówi Kasia, bohaterka klipu.

– Siedem lat temu dowiedziałam się, że mam nowotwór i zostało mi pięć lat życia. Na chwile obecną już dwa lata żyję „na krechę”. Przez to, że dostałam od losu drugą szansę, staram się każdą chwilę wykorzystywać na 110 procent i nie marnować swojego czasu. Po chorobie nowotworowej dopiero zaczęłam realizować swoje marzenia i robić to, co zawsze chciałam, czyli wchodzić na najwyższe góry. Obecnie realizuję projekt Korony Ziemi, w zeszłym roku zdobyłam Mont Blanc. Wówczas uświadomiłam sobie, że nie jest ważny cel naszej podróży, tylko sama droga. Rak nie musi być wrogiem, może być początkiem naszego nowego życia – mówi Kasia, bohaterka klipu.

Mam nadzieje, ze zainspirujemy was do celebrowania życia

To kampania o pijanych życiem, którzy silniej czują jego smak. Inspirowana doświadczeniami osób, które przeszły przez raka. Cyferki na zdjęciu to numer KRS, dzięki 1% Rak’n’Roll pomaga pisać więcej szczęśliwych rozwiązań. Mam nadzieje, ze zainspirujemy Was do celebrowania życia. Justyna Święs i Kuba Karaś kocham wasz kawałek. Dziękuje moim wspaniałym aktorom Wioli, Kasi, Weronice, Marcie i Arturowi za cudną współpracę i podzielenie się waszymi historiami!

napisała Olga Bołądź na swoim profilu na Instagramie

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Z ogromna przyjemnością zapraszam do obejrzenia klipu @thedumplings feat @fundacjaraknroll “Dla Nas” który wyreżyserowałam. Jest on dla mnie wyjątkowy z dwóch powodów – Po raz pierwszy reżyserowałam teledysk i to dla zespołu który lubię:) Po drugie to kampania o pijanych życiem, którzy silniej czują jego smak. Inspirowana doświadczeniami osób, które przeszły przez raka. Cyferki na zdjęciu to numer KRS, dzięki 1% Rak’n’Roll pomaga pisać więcej szczęśliwych rozwiązań. Mam nadzieje, ze zainspirujemy Was do celebrowania życia. 🙏🏻 Justyna Święs i Kuba Karaś kocham wasz kawałek:) dziękuje moim wspaniałym aktorom Wioli, Kasi,Weronice, Marcie i Arturowi za cudną współpracę i podzielenie się waszymi historiami! Dziękuje za zaproszenie do tego wyjątkowego projektu w szczególności @polkahello • Link do teledysku u mnie w BIO – dzielcie się nim 🌠 • • #dlanas #pijanizyciem #raknroll #fundacja

Post udostępniony przez Olga (@olgaboladz)

Za przygotowanie strategii kampanii Fundacji Rak’n’Roll odpowiada agencja reklamowa GREY, za realizację teledysku studio produkcyjne Shootme Warsaw oraz studio The Chimney Pot, a za opracowanie strategii komunikacji agencja Cohn&Wolfe.

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Kampania Centrum Praw Kobiet

Trzymamy stronę kobiet! Wesprzyj Polki doświadczone przemocą. Trwa kampania Centrum Praw Kobiet

„Autyzm może sprawić, że odkryjesz rzeczy niezwykłe”. Warto wiedzieć trochę więcej o autyzmie. Ta animacja ci w tym pomoże

„Autyzm – wystarczy zrozumieć”. Ucz się tolerancji w najnowszej kampanii mówiącej o spektrum autyzmu

Screen z animacji kampanii Wciąż jestem tym, kim byłem

Mimo choroby „wciąż jestem tym, kim byłem”. Poruszająca kampania o dzieciach chorych na nowotwór

kampania nike

„Jeśli powiedzą, że zwariowałaś, w porządku. Pokaż im, do czego jesteś zdolna”. Zobacz świetny spot Nike, pokazujący siłę kobiet!

para kłótnia

„Nie rozmawiamy ze sobą, tłumiąc emocje”. Związek to wybór – nie zawsze dobry!

Chcesz skutecznie popracować nad mięśniami brzucha? Kasia Bigos prezentuje najlepsze ćwiczenia

Co się dzieje z naszą skórą, gdy się stresujemy? O wpływie stresu na cerę pisze kosmetolog Joanna Skrzypczak

Sprite walczy z nienawiścią w Internecie. „Z miłością do hejterów” – właśnie tak powinny wyglądać reklamy!

Godziny mijają, a ty nie wpadałaś na żaden ciekawy pomysł? Zobacz, jak pokonać załamanie kreatywności

Wszyscy kłamiemy. Wiesz, którym typem kłamcy jesteś? Sprawdź i zastanów się, czy warto

bieganie

Po wielkanocnym biesiadowaniu trzeba spalić nadmiar kalorii. Podpowiadamy, jak biegać, aby chudnąć

Dziewczyna „chłopięca” czy”dziewczęca”? Po co w ogóle wybierać?! Zobacz świetne zdjęcia, które przełamują ten stereotypowy podział

Dziewczyna przed komputerem

Myślami ciągle w pracy? O tym jak nie popaść w uzależnienie, porozmawialiśmy z psychologiem Pawłem Dukaczewskim

Uśmiechnięte dziewczyny

5 rzeczy, za które polubią cię inni. Sprawdź, co radzi psycholog Tomasz Wojtoń

Chwile, kiedy dziecko wyrasta z małej fasolki, warte są każdej sekundy. Zobacz galerię niesamowitej radości z oczekiwania

5 ćwiczeń, które zredukują stres

Stres, praca, napięcie, pośpiech? Znajdź chwilę czasu na ćwiczenia rozluźniające

Podziel się posiłkiem z Bezdomnymi

Nie jesz mięsa? Niektórzy nie jedzą niczego. Ruszyła kampania „Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi”

smutna kobieta spotkanie

„Zamiast skupiać się na tym, co mamy, koncentrujemy się na tym, co chciałybyśmy mieć”. Dlaczego nie warto narzekać?

kobieta relaks

Jak odpocząć w jeden wieczór? Psycholog zdradza sprawdzone patenty

Chcesz skutecznie schudnąć? Oto najważniejsze czynniki, które wpływają na tempo chudnięcia

„Mam rozmiar 40, a czasem nawet 42. Jestem na okładce Playboya i jestem z tego dumna”. Monika Borzym w najnowszym numerze magazynu dla panów

Wielkanoc w wersji fit

Wielkanoc w wersji fit, czyli jak nie przytyć w święta

Kiedy czekamy na miłość, awans i lepszą wersję nas samych, wiele tracimy. Kasia Bem radzi, jak żyć tu i teraz