3 min.
Z rozstępami, cellulitem i zmarszczkami. Nadzy Islandczycy w ciałopozytywnej reklamie podbijają Internet!

Z rozstępami, cellulitem i zmarszczkami. Nadzy Islandczycy w ciałopozytywnej reklamie podbijają media!/ Printscreen Vimeo @Brandenburg
Najnowsze
22.01.2021
„Sama sobie winna”, bo wysyłała nagie zdjęcia? Sara Tylka: Wciąż żyjemy w kulturze gwałtu. Odpowiedzialność składa się na barki poszkodowanej
21.01.2021
Pierwszy raz w historii wegańska restauracja otrzymała gwiazdkę Michelin!
21.01.2021
Pierwsze biuro turystyczne, które podjęło taką decyzję. Obsłuży tylko zaszczepionych na COVID-19
20.01.2021
Tenisistka zaszczepiła się poza kolejnością. By „odpracować” swój błąd, zgłosiła się do pomocy jako wolontariuszka
18.01.2021
Dlaczego lepiej używać szklanej butelki dla dzieci zamiast plastikowej? Wyjaśnia chemiczka Sylwia Panek
Przeciwstawiając się nurtowi jednego kanonu piękna przedstawianego w mediach, islandzka firma telekomunikacyjna wzbudza spore emocje. W najnowszej reklamie pokazuje nagich ludzi o różnych kształtach, wieku i urodzie. Z rozstępami, zmarszczkami i cellulitem. Wszyscy wydają się być w tej wersji bardzo szczęśliwi.
Islandzki nagi świat
Wyobrażacie sobie świat, w którym wszyscy chodzą nago? Islandzka sieć telekomunikacyjna Nova przyciągnęła sporą uwagę swoją nową reklamą. Krótkie wideo pokazuje Islandczyków podczas codziennych czynności. Spacerują, biegają, tańczą, jeżdżą na rowerze, robią zakupy. I to wszystko zupełnie nago!
Firma w ten sposób apeluje, aby zostawić w domu nie tylko telefony, ale i ubrania. Autorzy reklamy pragną także zwrócić uwagę na znaczenie zdrowia psychicznego i dobrego samopoczucia.
Ciałopozytywna reklama podbija Islandię
Reklama, która wielu szokuje, zaczyna się od podążania kamerą za młodą kobietą, prowadząc nas na boisko sportowe. Kobieta nagle zatrzymuje się i powoli zdejmuje beżowy wełniany sweter. Pozostając nagą, zaczyna rozciągać się przed treningiem. Następnie kamera przeskakuje do serii ujęć rozebranych Islandczyków – od mężczyzny w okularach, który zdejmuje bokserki i udaje się na basen, po starszą kobietę odpinającą stanik.
Krótki film przedstawia również nagich ludzi w supermarkecie, prowadzących nago spotkanie biznesowe przy stole w sali konferencyjnej i nurkujących w basenie.
Wszyscy jesteśmy piękni i chcemy, aby ludzie czuli się dobrze, tacy jacy są. W mediach społecznościowych jesteśmy zasypywani nierealistycznym pięknem i standardami ciała – nie rzeczywistością – tłumaczą swoją reklamę jej autorzy.

Printscreen Vimeo @Brandenburg
W następnych kadrach reklamy wracamy do kobiety z pierwszej sceny, która tańczy nago i szeroko się uśmiecha. Ciesząc się świeżym powietrzem na nagiej skórze, dwie kobiety biegają po parku, a rowerzystka jedzie przez malowniczą zieloną przestrzeń. Wszyscy są nadzy, mają przy sobie jedynie smartwatch, który reklamuje Nova.
Naprawdę musimy mówić o miłości do siebie i szacunku dla naszego ciała. Mamy wszystkie możliwe kształty i rozmiary. Nie ma się czego wstydzić. Po prostu tacy jesteśmy – dodają twórcy reklamy.
Jak twierdzi marka, spot nie tylko zachęca do dbania o zdrowie psychiczne i wychylenie nosa znad ekranu telefonu. Jednocześnie uczy szacunku do ciała i zachęca do jego akceptacji takim, jakie jest.
Spodobało ci się? Prześlij znajomym!
Zobacz także
Treści zawarte w serwisie mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią porady lekarskiej. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem.
Podoba Ci się ten artykuł?
Tak
Nie
Powiązane tematy:
Polecamy

22.01.2021
Dr Paula Pustułka: Społeczną przyczyną bezdzietności jest to, że Polki po prostu nie znajdują odpowiednich partnerów, z którymi te dzieci chciałyby mieć

22.01.2021
Joanna Osyda: sztukę pogrubiania siebie opanowałam do perfekcji

21.01.2021
„My, dojrzałe kobiety, zaczynamy budzić się do życia. Nasza siwa rewolucja dopiero nadchodzi!” – mówi Izabela Pajor

20.01.2021