Przejdź do treści

Zachwycająca kampania polskiej marki. Yellow Meadow prezentuje kobiety w całkowicie naturalnej odsłonie. Zobacz najbardziej kobiece szlafroki i otulacze na świecie

Kampania Yellow Meadow
Materiały prasowe
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Wszyscy kłamiemy. Wiesz, którym typem kłamcy jesteś? Sprawdź i zastanów się, czy warto
Jak dobrze się kłócić? Poznaj 5 kroków do udanej i dojrzałej kłótni
Refluks żołądkowo-przełykowy: objawy i dieta
Refluks żołądkowo-przełykowy: jakie są objawy? Czego powinnaś unikać?
Jak biegać, żeby schudnąć?
Po wielkanocnym biesiadowaniu trzeba spalić nadmiar kalorii. Podpowiadamy, jak biegać, aby chudnąć
Dziewczyna „chłopięca” czy”dziewczęca”? Po co w ogóle wybierać?! Zobacz świetne zdjęcia, które przełamują ten stereotypowy podział

Bycie kobietą, żoną, mamą – to niesamowita życiowa przygoda. Chcemy w niej kobietom towarzyszyć – mówią dwie siostry – Basia i Marta, założycielki marki Yellow Meadow. Ich najnowsza kampania jest pochwałą kobiecej różnorodności i naturalności, a projekty wykonane z ekologicznej tkaniny bambusowej nie tylko cudownie otulają ciało, ale również kuszą oko soczystą mieszanką barw i wzorów.

Kampania marki Yellow Meadow, promująca najnowszą kolekcję Tutti Frutti, została utrzymana w nurcie body positive. Na zdjęciach widzimy wspaniałe kobiece ciała bez upiększeń. Wszystkie dziewczyny prezentują zupełnie inny typ urody i figury. Zachwycają naturalnością i autentycznością. Bije od nich wielowymiarowe szczęście.

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Stworzone dla kobiet z udziałem kobiet

Basia i Marta podkreślają, że w ich kampaniach zawsze występują prawdziwe kobiety, które są częścią ich życia.

– Uwielbiamy pracować z kobietami i przy tej kolekcji mogłyśmy po raz kolejny doświadczyć cudownej kobiecej energii, której rezultatem i najpiękniejszą wizualizacją stało się zdjęcie nagich kobiet w otulaczach – mówią właścicielki Yellow Meadow.

Najnowsza kolekcja Tutti Frutti to rezultat owocnej współpracy z wieloma utalentowanymi kobietami: Anna Stefańska (pattern design), Natalia Kontraktewicz (zdjęcia), Marta Kondratowicz (makeup), Karolina Synowiec (aktorka i fotografka) i Ania Staszewska-Paciorek (modelka).

kobieta trzymająca dziecko

„Piękno nie zna wieku, nie rozmawia z wagą, nie przyjaźni się z makijażem”

Yellow Meadow to mała rodzinna marka założona przez dwie siostry w 2017 roku. Dziewczyny tworzą homewear dla kobiet w każdym wieku i o każdym typie urody. – Wierzymy, że każda z nas jest piękna i to piękno chcemy naszymi ubraniami podkreślać – mówią.

– Piękno jest w każdej z nas. Piękno nie zna wieku, nie rozmawia z wagą, nie przyjaźni się z makijażem. Piękno kocha prawdę, jest zawsze blisko natury, dużo rozmawia z doświadczeniem. Piękno to emocje, głębia spojrzenia, zmarszczki od tysięcy rozdanych uśmiechów i tysięcy wypłakanych łez. Takie piękno nas fascynuje i przyciąga! – podkreślają.

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Najważniejsze sprawy dzieją się w domu

Dziewczyny z Yellow Meadow docierają do kobiet, które szukają szczęścia w codzienności i podobnie jak one wierzą, że najważniejsze sprawy dzieją się w domu. Ich motto brzmi: „Love Your Homewear”.

W życiu każdej z nas jest wiele przełomowych momentów. Jednym z nich jest wiadomość o tym, że będziemy mamą. Okres ciąży, porodu i połogu to czas, kiedy towarzyszy nam mieszanka skrajnych emocji – od miłości i radości, przez niepokój i totalne zdezorientowanie, po strach i bezsilność. Każda z nas na swój sposób próbuje odnaleźć się w roli mamy.

 

Mummy and Me Bundle. Perfect Gift for Mum to Be! New juicy and fresh Papaya Dream print 🍉🍋🍓🌿🍒Isn’t matching with you…

Gepostet von Yellow Meadow am Mittwoch, 13. März 2019

 

To również czas, kiedy większość dni spędzamy w domu. Nasze ciało się zmienia, a poczucie bezpieczeństwa i wygody staje się coraz ważniejsze. Chcemy czuć się jednocześnie kobieco i komfortowo, potrzebujemy ukojenia i przyjemnych doznań. Właścicielki Yellow Meadow doskonale o tym wiedzą, dlatego swoje ubrania wykonują z naturalnych tkanin i tworzą je w duchu slow fashion.

Soczysta moc energii nie tylko na pochmurne dni

Szlafroki i otulacze Yellow Meadow choć są niebywale piękne, to nie należą do najtańszych. Za jeden szlafrok trzeba zapłacić (bagatela!) 480 zł, za otulacz 179 zł. Cena idzie w parze z jakością i rodzimą produkcją. Ubrania są szyte z ekologicznej tkaniny bambusowej wyprodukowanej w Polsce. – Bambusa kochamy przede wszystkim za jego delikatność i łagodność w kontakcie ze skórą. Ta tkanina cudownie otula w chłodniejsze poranki, a jednocześnie chłodzi, gdy przychodzą letnie, gorące dni. Ponadto jest antyalergiczna, antybakteryjna i świetnie chłonie wilgoć. Otula kobiecą figurę i w niezwykle zmysłowy sposób podkreśla jej ruchy. Taka odrobina luksusu w codzienności – wyjaśniają właścicielki.

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

W ramach kolekcji Tutti Frutti stworzyły dwa kimona: Mango Dream i Papaya Dream oraz dwa pasujące do szlafroków otulacze dla najmłodszych. Inspiracją do tworzenia kolorystyki tych projektów były świeże, soczyste owoce takie jak mango, papaja czy arbuz.

– Wzór Tutti Frutti to dla nas metafora szczęścia, które w naszych oczach jawi się jako mieszanka wielu małych elementów: spotkań, gestów, spojrzeń, słów, emocji. Każda z nas pragnie szczęścia i każda z nas tworzy codziennie swoją, absolutnie wyjątkową mozaikę szczęścia. To jest niesamowicie fascynujące! – mówią dziewczyny.

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Nową kampanię Yellow Meadow doceniamy nie tylko za przepiękne autorskie wzornictwo, ale przede wszystkim za promowanie naturalności oraz pokazywanie, że piękno ma różne kształty i rozmiary. Takich kampanii chcemy w Polsce więcej!

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

„Mam rozmiar 40, a czasem nawet 42. Jestem na okładce Playboya i jestem z tego dumna”. Monika Borzym w najnowszym numerze magazynu dla panów

Polskie pieguski podbijają Instagram! Zobacz galerię zjawiskowych dziewczyn z piegami

Swietłana Aleksiejewa: używam moich blizn, aby pomagać innym

„Rozwód to nie znak, że dwie osoby się nie rozumieją, ale znak, że właśnie zaczęły”. Rozwód może być czymś pozytywnym, sprawdź co mówią o tym mądre kobiety

„Vogue Portugal” przełamuje bariery. Thando Hopa – afrykańska modelka z albinizmem po raz pierwszy na okładce

Kontrowersje wokół reklamy Gillette Venus. Promowanie różnorodności czy otyłości? Porozmawialiśmy z psycholog Katarzyną Jarząbek

Z rozstępami, cellulitem i fałdkami. Mamy na Instagramie przeciwstawiają się nierealistycznemu wizerunkowi brzucha kobiety po porodzie

Kobieta w białej koszuli przegląda się w lustrze. Ręce trzyma na górze, poprawia sobie coś we włosach

Co czujesz kiedy widzisz siebie nagą w lustrze?

Muzeum wagin

Cipka w muzeum. Powstanie pierwsze na świecie muzeum poświęcone waginie

„Kobiecość to właśnie ciąża, porody, karmienie. Wybierając tę drogę dajemy największy hołd swojej kobiecości” – mówią Ola Woźniak i Ania Weber, autorki kanału „Mama Lama”

Barbara Falenta z książką "Mamy dla Mamy"

„Nie musisz gotować trzydaniowych obiadów, ani chodzić po domu w sukience i w szpilkach”. Barbara Falenta o macierzyństwie z dystansem i książce „Mamy dla Mamy”

dziewczyny z bielactwem

Bielactwo może być piękne! Zobacz galerię zwykłych, niezwykłych kobiet, które wyglądają jak dzieła sztuki

Kochaj siebie i skórę, w której się znajdujesz. Niesamowita galeria zdjęć osób z wyjątkowymi znamionami

Książka "Feminist Fight Club"

Bądź fighterką, zawalcz o swoje miejsce w pracy! „Feminist Fight Club” – to książka dla każdej kobiety [RECENZJA]

Jestem Niesamowita - Agnieszka Sienkiewicz, Ewelina Lisowska, Maxineczka

„Jestem niesamowita” – akcja pokazująca, że kobiety potrafią mówić o sobie w superlatywach

Założycielki Akuku Mamo - Magda Tereszczuk i Marta Mroczek

„Mamy wrażenie, że będziemy autorkami wielu przyjaźni mam w całej Polsce”. Dwie przyjaciółki znalazły antidotum na macierzyńską samotność. Ich aplikacja Akuku Mamo została okrzyknięta Tinderem dla mam

Hello My Hero. „Jaram się swoim bielactwem, jak nowym tatuażem albo fryzurą” – Anna Natasza Górecka, dziewczyna ze srebrną rzęsą

„Niektóre kobiety myślą, że mogą poznać swoją kobiecość, przeglądając się w oczach mężczyzny, ale nie do końca tak jest”. Maria opowiada, jak wyglądają spotkania w kręgach kobiet

Weź nie pytaj Parodia Matki

„Weź nie pytaj-Parodia Matki” podbija sieć. Cover hitu Pawła Domagały to hymn polskich matek

Kobiety rozmawiają ze sobą

O czym warto rozmawiać? Połóg, menopauza, depresja poporodowa… co jeszcze?

„Dziewczyna jest zdyscyplinowana, ciężko pracuje i osiąga sukces”. Ambasadorki Converse na nowo definiują słowo „dziewczyna”

Różnorodność i piękno, czyli body positive w obiektywie. Zobacz galerię świetnych modelek promujących ciałopozytywność

Olej terapię u psychologa, ważniejsze są ładne włosy. Nowa reklama Pantene to kpina ze zdrowia psychicznego

Body positive, czyli dlaczego nie musisz kochać swojego ciała, aby dobrze się w nim czuć?