Przejdź do treści

Zachwycająca kampania polskiej marki. Yellow Meadow prezentuje kobiety w całkowicie naturalnej odsłonie. Zobacz najbardziej kobiece szlafroki i otulacze na świecie

Kampania Yellow Meadow
Materiały prasowe
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
„Nasz organizm nie przeżyje bez tkanki tłuszczowej”. Nie przejmuj się wystającym brzuchem! Fizjoterapeutka tłumaczy, dlaczego to jest zdrowe
istockphoto.com
Chcesz schudnąć? Poznaj 6 zaskakujących trików
Adidas
Adidas Originals wraz z Pharrellem Williamsem i znanymi w środowisku feministycznym działaczkami walczą o prawa kobiet
pexels.com
Często kłócisz się z partnerem? Sprawdź 6 sposobów na to, by wymiana zdań wyszła wam na dobre
Fitness dla oczu. Wypróbuj tych ćwiczeń i ciesz się dobrym wzrokiem przez lata

Bycie kobietą, żoną, mamą – to niesamowita życiowa przygoda. Chcemy w niej kobietom towarzyszyć – mówią dwie siostry – Basia i Marta, założycielki marki Yellow Meadow. Ich najnowsza kampania jest pochwałą kobiecej różnorodności i naturalności, a projekty wykonane z ekologicznej tkaniny bambusowej nie tylko cudownie otulają ciało, ale również kuszą oko soczystą mieszanką barw i wzorów.

Kampania marki Yellow Meadow, promująca najnowszą kolekcję Tutti Frutti, została utrzymana w nurcie body positive. Na zdjęciach widzimy wspaniałe kobiece ciała bez upiększeń. Wszystkie dziewczyny prezentują zupełnie inny typ urody i figury. Zachwycają naturalnością i autentycznością. Bije od nich wielowymiarowe szczęście.

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Stworzone dla kobiet z udziałem kobiet

Basia i Marta podkreślają, że w ich kampaniach zawsze występują prawdziwe kobiety, które są częścią ich życia.

– Uwielbiamy pracować z kobietami i przy tej kolekcji mogłyśmy po raz kolejny doświadczyć cudownej kobiecej energii, której rezultatem i najpiękniejszą wizualizacją stało się zdjęcie nagich kobiet w otulaczach – mówią właścicielki Yellow Meadow.

Najnowsza kolekcja Tutti Frutti to rezultat owocnej współpracy z wieloma utalentowanymi kobietami: Anna Stefańska (pattern design), Natalia Kontraktewicz (zdjęcia), Marta Kondratowicz (makeup), Karolina Synowiec (aktorka i fotografka) i Ania Staszewska-Paciorek (modelka).

Chcesz mieć szybszy metabolizm?

Ciało kobiety cały czas się zmienia. Czasem chcemy mieć więcej przemiany, a mniej materii. Sprawdź jak WIMIN może Ci w tym pomóc

Sprawdź
kobieta trzymająca dziecko

„Piękno nie zna wieku, nie rozmawia z wagą, nie przyjaźni się z makijażem”

Yellow Meadow to mała rodzinna marka założona przez dwie siostry w 2017 roku. Dziewczyny tworzą homewear dla kobiet w każdym wieku i o każdym typie urody. – Wierzymy, że każda z nas jest piękna i to piękno chcemy naszymi ubraniami podkreślać – mówią.

– Piękno jest w każdej z nas. Piękno nie zna wieku, nie rozmawia z wagą, nie przyjaźni się z makijażem. Piękno kocha prawdę, jest zawsze blisko natury, dużo rozmawia z doświadczeniem. Piękno to emocje, głębia spojrzenia, zmarszczki od tysięcy rozdanych uśmiechów i tysięcy wypłakanych łez. Takie piękno nas fascynuje i przyciąga! – podkreślają.

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Najważniejsze sprawy dzieją się w domu

Dziewczyny z Yellow Meadow docierają do kobiet, które szukają szczęścia w codzienności i podobnie jak one wierzą, że najważniejsze sprawy dzieją się w domu. Ich motto brzmi: „Love Your Homewear”.

W życiu każdej z nas jest wiele przełomowych momentów. Jednym z nich jest wiadomość o tym, że będziemy mamą. Okres ciąży, porodu i połogu to czas, kiedy towarzyszy nam mieszanka skrajnych emocji – od miłości i radości, przez niepokój i totalne zdezorientowanie, po strach i bezsilność. Każda z nas na swój sposób próbuje odnaleźć się w roli mamy.

 

Mummy and Me Bundle. Perfect Gift for Mum to Be! New juicy and fresh Papaya Dream print 🍉🍋🍓🌿🍒Isn’t matching with you…

Gepostet von Yellow Meadow am Mittwoch, 13. März 2019

 

To również czas, kiedy większość dni spędzamy w domu. Nasze ciało się zmienia, a poczucie bezpieczeństwa i wygody staje się coraz ważniejsze. Chcemy czuć się jednocześnie kobieco i komfortowo, potrzebujemy ukojenia i przyjemnych doznań. Właścicielki Yellow Meadow doskonale o tym wiedzą, dlatego swoje ubrania wykonują z naturalnych tkanin i tworzą je w duchu slow fashion.

Soczysta moc energii nie tylko na pochmurne dni

Szlafroki i otulacze Yellow Meadow choć są niebywale piękne, to nie należą do najtańszych. Za jeden szlafrok trzeba zapłacić (bagatela!) 480 zł, za otulacz 179 zł. Cena idzie w parze z jakością i rodzimą produkcją. Ubrania są szyte z ekologicznej tkaniny bambusowej wyprodukowanej w Polsce. – Bambusa kochamy przede wszystkim za jego delikatność i łagodność w kontakcie ze skórą. Ta tkanina cudownie otula w chłodniejsze poranki, a jednocześnie chłodzi, gdy przychodzą letnie, gorące dni. Ponadto jest antyalergiczna, antybakteryjna i świetnie chłonie wilgoć. Otula kobiecą figurę i w niezwykle zmysłowy sposób podkreśla jej ruchy. Taka odrobina luksusu w codzienności – wyjaśniają właścicielki.

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

W ramach kolekcji Tutti Frutti stworzyły dwa kimona: Mango Dream i Papaya Dream oraz dwa pasujące do szlafroków otulacze dla najmłodszych. Inspiracją do tworzenia kolorystyki tych projektów były świeże, soczyste owoce takie jak mango, papaja czy arbuz.

– Wzór Tutti Frutti to dla nas metafora szczęścia, które w naszych oczach jawi się jako mieszanka wielu małych elementów: spotkań, gestów, spojrzeń, słów, emocji. Każda z nas pragnie szczęścia i każda z nas tworzy codziennie swoją, absolutnie wyjątkową mozaikę szczęścia. To jest niesamowicie fascynujące! – mówią dziewczyny.

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Nową kampanię Yellow Meadow doceniamy nie tylko za przepiękne autorskie wzornictwo, ale przede wszystkim za promowanie naturalności oraz pokazywanie, że piękno ma różne kształty i rozmiary. Takich kampanii chcemy w Polsce więcej!

Zobacz także

Zainteresował Cię WIMIN?

Zobacz więcej

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Profile ciałopozytywne na Instagramie, które warto znać! Pokochaj swoje ciało. Te profile ci w tym pomogą

Kaya Szulczewska

„Nie oceniajcie ludzi po wyglądzie, po wadze, po ich zdrowiu, ani po zdjęciach w mediach społecznościowych”. Kaya Szulczewska pokazuje, jak można manipulować obrazem

Ed Razek, dyrektor marketingu Victoria's Secret do sierpnia 2019 roku

Dyrektor Victoria’s Secret zrezygnował ze stanowiska. To początek końca ery seksualizacji modelek?

„Jest jedną z najbardziej wzruszających rzeczy, jakich doświadczyłam” – mówi Anna Natasza Górecka w cyklu HZ: „Kobiecość to dla mnie…”

„Od trollowania jeszcze nikt nie schudł, ale rozmawianie o życiu grubych ludzi może je zmienić na lepsze” – mówi Ula Chowaniec, blogerka plus-size Galanta Lala

Aleksandra Żebrowska pokazała tygrysie pasy. Dołączyła do akcji „Ciało bogini za nic się nie wini”

Kompleksy i historie, które kryją się za nimi. Seria zdjęć „Rock Your Body” pokazuje, jak odważna jest prawda

Instagram

Paulina Młynarska: kobieta, która poznała prawdziwą moc swojej seksualności, nie wciąga brzucha

Jade Beall, fotografka: niezależnie od kształtu, koloru i wieku, każde ciało zasługuje na to, by być postrzegane jako piękne

Ciało bogini za nic się nie wini. Dzięki akcji Aleksandry Domańskiej tysiące kobiet pokochało swoje ciało

„Kobiecość to nie tylko wewnętrzna siła, chęć życia, dążenie do celu, ale i momentami łzy, które sprawiają, że jesteśmy silniejsze”. „Życie po raku” w cyklu HZ: „Kobiecość to dla mnie…”

Facebook.com

„Jesteś piękna! Nieważne, czy masz po ciąży wystający brzuch, bliznę po cesarce czy bardziej wiszące cycki” – młoda mama pokazała prawdziwe zdjęcie po porodzie

Joanna Koroniewska na Polsat SuperHit Festiwal 2019

Joanna Koroniewska o karmieniu piersią: mimo wielu ciężkich momentów nie poddałam się

"Natural Beauty"

Nieogolona pacha, widoczne owłosienie w miejscach intymnych. Ta sesja na nowo definiuje kobiece piękno

„Mądre, piękne, zabawne, dobre i odważne. Takie są dziewczynki. Nie jednowymiarowe” – mówi Barbara Pietruszczak, jedna z twórczyń magazynu „Kosmos dla dziewczynek”

Screeny z teledysku "Mother's Dauther" Miley Cyrus

Miley Cyrus walczy o wolność i prawo kobiet do niezależności. Zobaczcie ciałopozytywny teledysk do piosenki „Mother’s Daughter”

Po czterdziestce seks jest najlepszy! Poznaj 5 niezwykłych faktów dotyczących kobiecego ciała

Olga Frycz

Olga Frycz wsadza kij w mrowisko. Wyjaśnia, jak w jej przypadku wygląda kwestia karmienia córki

galeria weekendowa blizny szwy

Blizny na nogach, brzuchu, klatce piersiowej i rękach. Kobiety na Instagramie pokazują, że nie ma się czego wstydzić i dumnie pokazują blizny na plaży!

mybillie.com

Zobacz pierwszą kampanię maszynek do golenia, która pokazuje włosy łonowe. „Kocham to!” – piszą kobiety z całego świata

„Podnieść piersi? Ale dla kogo? Mi się podoba i tylko to się liczy” – pisze piosenkarka Tanerélle na Twitterze

Bodymaps SS19 fot. Zuza Krajewska

Ukłon w stronę naturalności i możliwości kobiecego ciała. Zobaczcie fantastyczną kampanię polskiej marki Bodymaps

Maja Hyży pokazała dużą bliznę i napisała mądre słowa o miłości do swojego ciała. „Jestem z niego dumna, jakie nie jest, ale jest moje”

https://www.instagram.com/iamhalsey/

Halsey z niewydepilowanymi pachami na okładce muzycznego czasopisma. „Jesteśmy z ciebie dumni” – piszą fani