Kampania Yellow Meadow Materiały prasowe

Zachwycająca kampania polskiej marki. Yellow Meadow prezentuje kobiety w całkowicie naturalnej odsłonie. Zobacz najbardziej kobiece szlafroki i otulacze na świecie

Bycie kobietą, żoną, mamą – to niesamowita życiowa przygoda. Chcemy w niej kobietom towarzyszyć – mówią dwie siostry – Basia i Marta, założycielki marki Yellow Meadow. Ich najnowsza kampania jest pochwałą kobiecej różnorodności i naturalności, a projekty wykonane z ekologicznej tkaniny bambusowej nie tylko cudownie otulają ciało, ale również kuszą oko soczystą mieszanką barw i wzorów.

Spis treści:

Yellow Meadow – stworzone dla kobiet z udziałem kobiet

Kampania marki Yellow Meadow, promująca najnowszą kolekcję Tutti Frutti, została utrzymana w nurcie body positive. Na zdjęciach widzimy wspaniałe kobiece ciała bez upiększeń. Wszystkie dziewczyny prezentują zupełnie inny typ urody i figury. Zachwycają naturalnością i autentycznością. Bije od nich wielowymiarowe szczęście.

Basia i Marta podkreślają, że w ich kampaniach zawsze występują prawdziwe kobiety, które są częścią ich życia.

– Uwielbiamy pracować z kobietami i przy tej kolekcji mogłyśmy po raz kolejny doświadczyć cudownej kobiecej energii, której rezultatem i najpiękniejszą wizualizacją stało się zdjęcie nagich kobiet w otulaczach – mówią właścicielki Yellow Meadow.

Najnowsza kolekcja Tutti Frutti to rezultat owocnej współpracy z wieloma utalentowanymi kobietami: Anna Stefańska (pattern design), Natalia Kontraktewicz (zdjęcia), Marta Kondratowicz (makeup), Karolina Synowiec (aktorka i fotografka) i Ania Staszewska-Paciorek (modelka).

 

Założycielka Yellow Meadow: „Piękno nie zna wieku, nie rozmawia z wagą, nie przyjaźni się z makijażem”

Yellow Meadow to mała rodzinna marka założona przez dwie siostry w 2017 roku. Dziewczyny tworzą homewear dla kobiet w każdym wieku i o każdym typie urody. – Wierzymy, że każda z nas jest piękna i to piękno chcemy naszymi ubraniami podkreślać – mówią.

– Piękno jest w każdej z nas. Piękno nie zna wieku, nie rozmawia z wagą, nie przyjaźni się z makijażem. Piękno kocha prawdę, jest zawsze blisko natury, dużo rozmawia z doświadczeniem. Piękno to emocje, głębia spojrzenia, zmarszczki od tysięcy rozdanych uśmiechów i tysięcy wypłakanych łez. Takie piękno nas fascynuje i przyciąga! – podkreślają.

Yellow Meadow: najważniejsze sprawy dzieją się w domu

Dziewczyny z Yellow Meadow docierają do kobiet, które szukają szczęścia w codzienności i podobnie jak one wierzą, że najważniejsze sprawy dzieją się w domu. Ich motto brzmi: „Love Your Homewear”.

W życiu każdej z nas jest wiele przełomowych momentów. Jednym z nich jest wiadomość o tym, że będziemy mamą. Okres ciąży, porodu i połogu to czas, kiedy towarzyszy nam mieszanka skrajnych emocji – od miłości i radości, przez niepokój i totalne zdezorientowanie, po strach i bezsilność. Każda z nas na swój sposób próbuje odnaleźć się w roli mamy.

To również czas, kiedy większość dni spędzamy w domu. Nasze ciało się zmienia, a poczucie bezpieczeństwa i wygody staje się coraz ważniejsze. Chcemy czuć się jednocześnie kobieco i komfortowo, potrzebujemy ukojenia i przyjemnych doznań. Właścicielki Yellow Meadow doskonale o tym wiedzą, dlatego swoje ubrania wykonują z naturalnych tkanin i tworzą je w duchu slow fashion.

Soczysta moc energii nie tylko na pochmurne dni

Szlafroki i otulacze Yellow Meadow choć są niebywale piękne, to nie należą do najtańszych. Za jeden szlafrok trzeba zapłacić (bagatela!) 480 zł, za otulacz 179 zł. Cena idzie w parze z jakością i rodzimą produkcją. Ubrania są szyte z ekologicznej tkaniny bambusowej wyprodukowanej w Polsce. – Bambusa kochamy przede wszystkim za jego delikatność i łagodność w kontakcie ze skórą. Ta tkanina cudownie otula w chłodniejsze poranki, a jednocześnie chłodzi, gdy przychodzą letnie, gorące dni. Ponadto jest antyalergiczna, antybakteryjna i świetnie chłonie wilgoć. Otula kobiecą figurę i w niezwykle zmysłowy sposób podkreśla jej ruchy. Taka odrobina luksusu w codzienności – wyjaśniają właścicielki.
W ramach kolekcji Tutti Frutti stworzyły dwa kimona: Mango Dream i Papaya Dream oraz dwa pasujące do szlafroków otulacze dla najmłodszych. Inspiracją do tworzenia kolorystyki tych projektów były świeże, soczyste owoce takie jak mango, papaja czy arbuz.

Wzór Tutti Frutti to dla nas metafora szczęścia, które w naszych oczach jawi się jako mieszanka wielu małych elementów: spotkań, gestów, spojrzeń, słów, emocji. Każda z nas pragnie szczęścia i każda z nas tworzy codziennie swoją, absolutnie wyjątkową mozaikę szczęścia. To jest niesamowicie fascynujące! – mówią dziewczyny.

Nową kampanię Yellow Meadow doceniamy nie tylko za przepiękne autorskie wzornictwo, ale przede wszystkim za promowanie naturalności oraz pokazywanie, że piękno ma różne kształty i rozmiary. Takich kampanii chcemy w Polsce więcej!

    Sprawdź powiązane tematy

    Posłuchaj podcastów stworzonych przez mamy dla mam!

    Sprawdź