Przejdź do treści

Zachwycająca kampania polskiej marki. Yellow Meadow prezentuje kobiety w całkowicie naturalnej odsłonie. Zobacz najbardziej kobiece szlafroki i otulacze na świecie

Kampania Yellow Meadow
Materiały prasowe
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
kobieta żuje gumę do żucia
Zdarzyło ci się żuć gumę przed zabiegiem? O tym, czy jest to bezpieczne, mówi anestezjolog
Unsplash.com
Łykasz lewotyroksynę na niedoczynność tarczycy, a potem pijesz kawę? To niezbyt zdrowe połączenie
„Podnieść piersi? Ale dla kogo? Mi się podoba i tylko to się liczy” – pisze piosenkarka Tanerélle na Twitterze
loto
Letnie BHP, czyli czego nie robić podczas upałów
Pexels.com
Dr Lifestyle: Owocowe smoothie może być mniej wartościowe niż te same owoce zjedzone w całości

Bycie kobietą, żoną, mamą – to niesamowita życiowa przygoda. Chcemy w niej kobietom towarzyszyć – mówią dwie siostry – Basia i Marta, założycielki marki Yellow Meadow. Ich najnowsza kampania jest pochwałą kobiecej różnorodności i naturalności, a projekty wykonane z ekologicznej tkaniny bambusowej nie tylko cudownie otulają ciało, ale również kuszą oko soczystą mieszanką barw i wzorów.

Kampania marki Yellow Meadow, promująca najnowszą kolekcję Tutti Frutti, została utrzymana w nurcie body positive. Na zdjęciach widzimy wspaniałe kobiece ciała bez upiększeń. Wszystkie dziewczyny prezentują zupełnie inny typ urody i figury. Zachwycają naturalnością i autentycznością. Bije od nich wielowymiarowe szczęście.

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Stworzone dla kobiet z udziałem kobiet

Basia i Marta podkreślają, że w ich kampaniach zawsze występują prawdziwe kobiety, które są częścią ich życia.

– Uwielbiamy pracować z kobietami i przy tej kolekcji mogłyśmy po raz kolejny doświadczyć cudownej kobiecej energii, której rezultatem i najpiękniejszą wizualizacją stało się zdjęcie nagich kobiet w otulaczach – mówią właścicielki Yellow Meadow.

Najnowsza kolekcja Tutti Frutti to rezultat owocnej współpracy z wieloma utalentowanymi kobietami: Anna Stefańska (pattern design), Natalia Kontraktewicz (zdjęcia), Marta Kondratowicz (makeup), Karolina Synowiec (aktorka i fotografka) i Ania Staszewska-Paciorek (modelka).

Chcesz mieć szybszy metabolizm?

Ciało kobiety cały czas się zmienia. Czasem chcemy mieć więcej przemiany, a mniej materii. Sprawdź jak WIMIN może Ci w tym pomóc

Sprawdź
kobieta trzymająca dziecko

„Piękno nie zna wieku, nie rozmawia z wagą, nie przyjaźni się z makijażem”

Yellow Meadow to mała rodzinna marka założona przez dwie siostry w 2017 roku. Dziewczyny tworzą homewear dla kobiet w każdym wieku i o każdym typie urody. – Wierzymy, że każda z nas jest piękna i to piękno chcemy naszymi ubraniami podkreślać – mówią.

– Piękno jest w każdej z nas. Piękno nie zna wieku, nie rozmawia z wagą, nie przyjaźni się z makijażem. Piękno kocha prawdę, jest zawsze blisko natury, dużo rozmawia z doświadczeniem. Piękno to emocje, głębia spojrzenia, zmarszczki od tysięcy rozdanych uśmiechów i tysięcy wypłakanych łez. Takie piękno nas fascynuje i przyciąga! – podkreślają.

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Najważniejsze sprawy dzieją się w domu

Dziewczyny z Yellow Meadow docierają do kobiet, które szukają szczęścia w codzienności i podobnie jak one wierzą, że najważniejsze sprawy dzieją się w domu. Ich motto brzmi: „Love Your Homewear”.

W życiu każdej z nas jest wiele przełomowych momentów. Jednym z nich jest wiadomość o tym, że będziemy mamą. Okres ciąży, porodu i połogu to czas, kiedy towarzyszy nam mieszanka skrajnych emocji – od miłości i radości, przez niepokój i totalne zdezorientowanie, po strach i bezsilność. Każda z nas na swój sposób próbuje odnaleźć się w roli mamy.

 

Mummy and Me Bundle. Perfect Gift for Mum to Be! New juicy and fresh Papaya Dream print 🍉🍋🍓🌿🍒Isn’t matching with you…

Gepostet von Yellow Meadow am Mittwoch, 13. März 2019

 

To również czas, kiedy większość dni spędzamy w domu. Nasze ciało się zmienia, a poczucie bezpieczeństwa i wygody staje się coraz ważniejsze. Chcemy czuć się jednocześnie kobieco i komfortowo, potrzebujemy ukojenia i przyjemnych doznań. Właścicielki Yellow Meadow doskonale o tym wiedzą, dlatego swoje ubrania wykonują z naturalnych tkanin i tworzą je w duchu slow fashion.

Soczysta moc energii nie tylko na pochmurne dni

Szlafroki i otulacze Yellow Meadow choć są niebywale piękne, to nie należą do najtańszych. Za jeden szlafrok trzeba zapłacić (bagatela!) 480 zł, za otulacz 179 zł. Cena idzie w parze z jakością i rodzimą produkcją. Ubrania są szyte z ekologicznej tkaniny bambusowej wyprodukowanej w Polsce. – Bambusa kochamy przede wszystkim za jego delikatność i łagodność w kontakcie ze skórą. Ta tkanina cudownie otula w chłodniejsze poranki, a jednocześnie chłodzi, gdy przychodzą letnie, gorące dni. Ponadto jest antyalergiczna, antybakteryjna i świetnie chłonie wilgoć. Otula kobiecą figurę i w niezwykle zmysłowy sposób podkreśla jej ruchy. Taka odrobina luksusu w codzienności – wyjaśniają właścicielki.

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

W ramach kolekcji Tutti Frutti stworzyły dwa kimona: Mango Dream i Papaya Dream oraz dwa pasujące do szlafroków otulacze dla najmłodszych. Inspiracją do tworzenia kolorystyki tych projektów były świeże, soczyste owoce takie jak mango, papaja czy arbuz.

– Wzór Tutti Frutti to dla nas metafora szczęścia, które w naszych oczach jawi się jako mieszanka wielu małych elementów: spotkań, gestów, spojrzeń, słów, emocji. Każda z nas pragnie szczęścia i każda z nas tworzy codziennie swoją, absolutnie wyjątkową mozaikę szczęścia. To jest niesamowicie fascynujące! – mówią dziewczyny.

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Materiały prasowe / Fot. Nat Kontraktewicz

Nową kampanię Yellow Meadow doceniamy nie tylko za przepiękne autorskie wzornictwo, ale przede wszystkim za promowanie naturalności oraz pokazywanie, że piękno ma różne kształty i rozmiary. Takich kampanii chcemy w Polsce więcej!

Zobacz także

Zainteresował Cię WIMIN?

Zobacz więcej

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Polecamy

pms

„O PMS lubi się żartować, bo to przecież tylko gorsze dni kobiety. Tymczasem u podłoża PMS leży nierównowaga hormonalna”. Jak na nią wpłynąć, tłumaczy dietetyczka i naturopatka Monika Skuza

„Przez uwarunkowania kulturowe, społeczne i religijne kobiety zgwałcone przez męża często nie wiedzą, że są ofiarami przestępstwa” – mówią Kamila Ferenc i Adam Kuczyński z Fundacji Przeciw Kulturze Gwałtu

„Fizjoterapeuci wykonują wspaniałą pracę. Ale zarabiają 1800 zł na rękę i żeby zarobić godnie, pracują po 12 godzin przez 7 dni w tygodniu” – mówi fizjoterapeutka Sandra Osipiuk

„Tak zwane „środowisko” feministyczne niesłusznie upatruje w nas konkurencję. A feminizm w Polsce potrzebuje pluralizmu” – mówią Agata Maciejewska i Kasia von Alexandrowitsch, założycielki „Dziewuchy Dziewuchom”

Zainteresują cię również:

Bodymaps SS19 fot. Zuza Krajewska

Ukłon w stronę naturalności i możliwości kobiecego ciała. Zobaczcie fantastyczną kampanię polskiej marki Bodymaps

Maja Hyży pokazała dużą bliznę i napisała mądre słowa o miłości do swojego ciała. „Jestem z niego dumna, jakie nie jest, ale jest moje”

https://www.instagram.com/iamhalsey/

Halsey z niewydepilowanymi pachami na okładce muzycznego czasopisma muzycznego. „Jesteśmy z ciebie dumni” – piszą fani

Masz zmarszczki? Pokochaj je! Te kobiety już to zrobiły i chwalą się zmarszczkami na Instagramie

Paulina Kitlas-Śliwińska: kluczem jest docenienie tego, co kobiece, a to oznacza kompletne przewartościowanie i przebudowanie systemu

„Jestem chuda. Nie znoszę tego słowa, tak jak przez większość życia nie akceptowałam, że taka jestem”. Joanna Osyda szczerze o swojej wadze

Jak powstają rozstępy? Dostałyśmy je od tygrysicy! Zobacz świetną animację

Babska solidarność istnieje! Zobacz profile na Instagramie, które przeczą teorii, że kobiety się nie wspierają

W ciąży mózg kobiety się… kurczy. Poznaj 5 zaskakujących faktów dotyczących kobiecego ciała

„Kobieta może być silna, dzika i nieokrzesana”. Kaja Szulczewska, założycielka „Ciałopozytyw” i jej definicja kobiecości w nowym cyklu HZ: „Kobiecość to dla mnie…”

Agata Wrońska, fotografka

5 pytań do fotografki Agaty Wrońskiej o sesję WIMIN

mama dziecko

Kobiety też miewają przedwczesne orgazmy. Poznaj 5 niesamowitych faktów dotyczących kobiecego ciała

Nike prezentuje manekiny w większych rozmiarach, promując różnorodoność. Co na to kobiety?

Kobiety też mają jabłko Adama! Poznaj 5 fascynujących faktów dotyczących kobiecego ciała

Paulina Kitlas-Śliwińska: nie ma powodu, by nie uważać grubych ciał za piękne

Parodiują gwiazdy, modelki i celebrytów. Zobacz najlepszych Instagramerów, których warto obserwować

Świat potrzebuje zmiany

Paulina Kitlas-Śliwińska: Świat potrzebuje zmiany. I my, kobiety, dobrze to czujemy

Pierwszy pokaz ciałopozytywności w Polsce! Na Starówce w Warszawie kobiety plus size chodziły w samej bieliźnie

Uważność czy wielozadaniowość

„Stawiajmy granice i bądźmy paniami swojego czasu”. O potrzebie skupienia na sobie rozmawiamy z dr hab. Mirosławą Huflejt-Łukasik

Kampania Primark

Modelka bez zęba w kampanii marki Primark. „Każda z nas powinna czuć się dobrze z samą sobą”

„Kobiety są o wiele bliżej”

„Partnerstwo w relacji z córką jest dla matki wielkim wyzwaniem. Podobnie jak i dla córki” – mówi socjolożka dr Elżbieta Korolczuk

Kampania H&M

Rozstępy, fałdki i blizny w kampanii kostiumów kąpielowych. H&M otwiera się na różnorodność!

Plamy na nogach, rękach i twarzy. Kobiety na Instagramie pokazują, że z łuszczycą można się zaprzyjaźnić i dobrze żyć

Kobiety bez kompleksów, nowe podejście do hejtu i historyczne fotografie. Sprawdź, czym zachwycił nas kwiecień