Przejdź do treści

Zrelaksuj się z jogą

Zrelaksuj się z jogą
Spróbujcie sekwencji jogi na stres. Wideo: hello zdrowie
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Lizi Jackson-Barrett
Łysa Lizi Jackson-Barrett: Rok temu płakałam. Teraz czuję się świetnie
Masaż blizn. Mama Kosmetolog pokazuje jak go wykonywać prawidłowo
Zadbaj o własne piersi. Ruszyła kampania Fundacji Rak’n’Roll
doktor michał lipa przodem
Czy USG jest bezpieczne? Dr Michał Lipa uspokaja
Meghan Markle jest w ciąży. Poinformował Pałac Kensington

Długotrwały stres odbiera radość, energię i witalność i doprowadza do przeciążenia psychofizycznego organizmu, a w efekcie do poważnych problemów ze zdrowiem. Kasia Bem, nasza specjalistka od jogi, opracowała dla was sekwencję pozycji jogi, które przynoszą natychmiastowe odprężenie.

Ta sekwencja nie wymaga żadnych szczególnych umiejętności ani sprawności fizycznej. Jest przeznaczona dla KAŻDEGO. Już po pierwszej sesji odczujesz ogólną poprawę samopoczucia, rozluźnienie napięcia mięśniowego, pogłębi się twój oddech, odpręży ciało i umysł.

Kasia Bemnauczycielka jogi, oddechu i medytacji w systemach Sivananda Jogi (tytuł Master of Yoga, II stopień specjalizacji), Ashtangi Jogi i Sri Sri Jogi, RYT 500. Autorka programów: Joga dla Twarzy, Potęga Ciszy, Happy Detoks z jogą naturalnie! Autorka książki "Happy Detoks". Więcej: www.kasiabem.com, www.namastejoga.pl

 

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Dlaczego nie czytam regularnie wiadomości?

8 sposobów na obniżenie kortyzolu

Milenialsi nie tak zdrowi jak rodzice

Ashtanga da ci kopa!

Adaptogeny w obliczu czynników stresogennych

6 skutecznych sposobów na stres

Dlaczego warto iść na masaż?

Dlaczego warto iść na masaż?

Joga hormonalna – sposób na równowagę

Co może boleć ze stresu?

Stres działa jak śmieciowe jedzenie

Chorzy ze stresu

14 skutecznych sposobów na stres