Przejdź do treści

Idealny na upał: koktajl brzoskwiniowy

Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
uśmiechnięta dziewczyna
Co na zmarszczki, gdy masz 20, 30, 40, 50, 60 lat…?
termofor
Masz bolesne miesiączki? Poznaj 6 sposobów na złagodzenie bólów menstruacyjnych
„Wiele przepłakałam, bo straciłam najważniejszą część wyglądu każdej kobiety. Teraz wiem, że nie jestem z tego powodu gorsza”. Kobiety pokazują, że mimo łysienia czują się atrakcyjne
Zdrowy obiad za dychę
Przepisy na zdrowy obiad do 10 złotych!
3 problemy ze skórą głowy

Niektóre produkty chłodzą nasz organizm wewnętrznie. Wystarczy sięgnąć po jabłko, brzoskwinię i miętę. Wrzuć wszystko do blendera i gotowe! Odrobina soli zapobiegnie odwodnieniu. Prócz ochłody zyskasz też energię i dobre samopoczucie.

Na ruszt wrzuciliśmy brzoskwinię, bo akurat półki w warzywniakach uginają się pod ich ciężarem, a poza tym jest ultrazdrowa i świetnie zastępuje cukier. Ma niewiele kalorii, za to sporo błonnika, dzięki któremu szybko poczujesz sytość, a także, co pewnie wiecie, pozytywny wpływ na pracę jelit i przemianę materii. Brzoskwinie w 90 proc. składają się z wody – gaszą pragnienie i są moczopędne. Oprócz tego to doskonałe źródło niacyny, substancji niezbędnej do produkcji serotoniny, więc jedzenie tych okrągłych pyszności poprawia samopoczucie. Znajdziecie w nich fosfor, cynk, magnez oraz takie witaminy jak C, A, E i B3. Regularne zjadanie brzoskwiń zwróci się w postaci pięknych paznokci, włosów i skóry.

Koktajl brzoskwiniowy

co-pic-w-upal

Zdjęcie: masz.talerz | www.fotografiamasztalerz.pl

Składniki:

– jedna brzoskwinia
– 200-230 ml wody (zależy, jaką konsystencję koktajlu lubisz)
– pół jabłka
– garść mięty
– mała szczypta soli

Przygotowanie

Wodę zagotuj i dodaj do niej umytą miętę. Napar przykryj i poczekaj, aż zupełnie ostygnie. Umyj woce, z brzoskwini pozbądź się pestki. W blenderze umieść wszystkie składniki i je zmiksuj. Jeśli koktajl jest za gęsty, dolej wody.

 

masz.talerz – duet fotografów, na co dzień współpracującychz organizacją Slow Food Youth Warsaw, z magazynem Zwykłe Życie, różnymi restauracjami i szefami kuchni. Po więcej zdjęć sięgnijcie na www.fotografiamasztalerz.pl

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Bulion, sałatka, a może stir-fry? Algożercy, szykujcie się na ucztę!

Raw bars - zdrowe mrożone batony

Raw bars – zdrowe mrożone batony

pieczony kalafior

Pieczony kalafior w sosie pomidorowym

Owocowe chutneye – lato zamknięte w słoiku

Woda smakowa – zrób ją sama!

Jak wzmocnić odporność przed sezonem infekcyjnym? Wyjaśnia farmaceutka, Zofia Winczewska

bananowe ciasteczka owsiane

Bananowe ciasteczka owsiane. Pyszności na drugie śniadanie

Ciasto na pizzę – zdrowe, bo razowe

Ciasto na pizzę – zdrowe, bo razowe

istockphoto.com

Domowa piekarnia – dwa przepisy na chleb, który zrobisz sama w domu!

Tagliatelle z porem i łososiem

Tagliatelle z porem i łososiem

borowiki

Sezon na borowiki trwa! Wypróbuj ten przepis

Razowe gofry z pomarańczami

Razowe gofry z pomarańczami

Domowe wypieki dla początkujących

Domowe wypieki dla początkujących. Wypróbuj nasze przepisy i przekonaj się, jakie to proste

kiszone ogórki

3 przepisy na kiszone ogórki. Dla początkujących, nieco wtajemniczonych i kiszonkowych wymiataczy

marmolada

Zrób sobie marmoladę z twistem

Przepis na domowe suszone pomidory. Świetne do kanapek, sałatek i jako przekąska

Ciastka z sezonowymi owocami. Zrobisz je w kilka minut

istockphoto

Szpinak w super sałatce

Śliwki z kremem kokosowym. Wykwintny smak z zapachem lata

Przepis na jaglany koktajl z malinami. Prawdziwa bomba witaminowa

Piekę… kaszę ze śliwkami. Obłędnie pyszna i zdrowa

woda dzieci

Odwodnienie u dziecka – jak mu skutecznie zapobiec?

Smoothie bowl ze śliwkami. Porcja energii na cały dzień

Ciastka jagodowe bez cukru. Nadają się na wycieczkę, plażę i do pracy!