Przejdź do treści

Kasia Bigos o swoich codziennych rytuałach

Oto jest Kasia Bigos
Kasia Bigos. Fot: Katarzyna Milewska
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Co na śniadanie? Energetyczna granola z marchewką
Nie wstydź się puszczania gazów! Poinformują cię o twoim stanie zdrowia
Odgłosy, które doprowadzają do szału. Czy to mizofonia?
STOP Barierom. Ruszyła kampania zwracająca uwagę na problemy niepełnosprawnych
7 rzeczy, którymi nieświadomie pogarszasz chorobę lokomocyjną dziecka

Trenerka, mistrzyni Polski w pole dance, autorka programu Fire Workout. Zaraża energią, motywuje, zachęca do zdrowego trybu życia. Ci, którzy ją znają, najchętniej podłączyliby się pod nią i podładowali jej energią. Kasia Bigos wiele razy udowodniła, że nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Jak ona to robi?

Marta Urbaniak: Jako trenerka…
Kasia Bigos:
Nie jestem typem trenerki, która głaszcze po głowie i mówi do ćwiczących „moje aniołeczki”. Bywam ostra i bardzo zwracam uwagę na technikę. Oczywiście jestem też pełna wsparcia. Moich podopiecznych chcę zarażać powerem, który nakręca mnie na co dzień. Ale działa to i w drugą stronę. Czerpię mnóstwo energii od ludzi, których trenuję. Gdy po treningu słyszę: „Kacha, dzięki, uratowałaś mi dziś humor!”, to mam ochotę przenosić góry!

W dzieciństwie…
Byłam królową trzepaka. Wymyślałam figury, gwiazdy, przejścia. A gdy zaczęłam trenować pole dance, poczułam w sobie znów tę samą dziecięcą radość z ćwiczeń.

 

Pierwsze zajęcia pole dance…
Poszłam na nie z ciekawości. Na początku niewiele mi wychodziło. Uprawiałam długo sport, więc wydawało mi się, że nie będzie to dla mnie nic trudnego. Myliłam się. Wiele figur okupiłam bólem i siniakami. Ale tak się w to wkręciłam, że ćwiczę już od pięciu lat i… nie mogę przestać.

Na rurze jestem…
Silna.

Kasia Bigos trenerka

Kasia Bigos – trenerka fitness, crossFit i pole dance. Fot: Katarzyna Milewska

W pole dance najbardziej kocham…
Przekraczać własne granice.

Najtrudniejsze są dla mnie…
Figury, do których nie mam predyspozycji. Nie jestem gimnastyczką, która wygina ciało w chińskie osiem. Pole dance to hardkorowa akrobatyka. Figury, które wymagają niezwykłego rozciągnięcia (i nie mówię tu o zwykłym szpagacie!), lub silne wygięcia do tyłu to nie moja bajka.

Mój największy sukces…
Złoty medal na Mistrzostwach Polski Pole Sport 2015. Jestem z niego przedumna!

Gdy nie chce mi się trenować…
Czasem odpuszczam. Ale częściej przypominam sobie, jak bardzo to kocham, i… idę na trening. To jest taka pasja, że zawsze po prostu pcha mnie do przodu.

Fire Workout…
To trening, który albo pokochasz, albo znienawidzisz. Wymyśliłam go razem z moim narzeczonym Andrzejem, bo brakowało nam programu treningowego, który zawierałby wszystko, co dobry fitness mieć powinien. Fire Workout pomaga spalać tkankę tłuszczową, wzmacnia mięśnie, kształtuje motorykę i poprawia stabilność. Żadne zajęcia nie wyglądają tak samo. Na każdych jest konkretny wycisk!

Moja ostatnia sportowa zajawka…
Joga antygrawitacyjna i acroyoga.

Sport, który mnie absolutnie nie kręci…
Piłka nożna.

Oto jest Kasia Bigos

W marzeniach …
Mam własny dom z ogrodem, dużymi oknami i widokiem na las albo morze. Dzieci i pies. W obliczu wielu rzeczy, którymi się zajmuję i które mnie tak bardzo pasjonują i pochłaniają, może się to wydawać dziwne, ale spokój to coś, za czym bardzo tęsknię. Oprócz tego marzy mi się dłuższa wyprawa do Stanów Zjednoczonych. Może już za rok…

Miłość jest dla mnie…
Trampoliną. Dzięki niej mogę więcej, dalej i wyżej!

Praca…
Żadnej pracy się nie boję! Byłam już kelnerką, hostessą, modelką, kosmetyczką, pracowałam w kantorze i… w pralni. A jestem po studiach dziennikarskich, studium kosmetycznym i studiach z PR. Od lat pracuję jako dziennikarka i trenerka. Gdy byłam mała, chciałam zostać… stewardesą.

Mój dzień…
Wstaję o ósmej i piszę. Potem mam własne treningi. Wieczorami codziennie do 22 prowadzę zajęcia. Mam zajęte wszystkie weekendy, ale nie narzekam, bo jeszcze niedawno nastawiałam budzik na… 4.30, żeby się ze wszystkim wyrobić!

Imprezuję…
Jak – mówiąc wprost ‒ stara baba. Rzadko wychodzę na imprezy. Wolne weekendy, które są luksusem, wolę spędzać po prostu z przyjaciółmi.

Moje ciało jest…
Moim mieszkaniem, najlepszym, jakie miałam, mam i mogę mieć. Traktuję je z dużym szacunkiem. To najdoskonalej stworzona maszyna. Odpowiednio użytkowana może czynić cuda.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

➡️ marzec 2018 ➡️ start kampanii „Fake Off” by @dominikacuda 🙏 Na zdjęciu ja 4 tygodnie po porodzie. Na reakcje nie czekamy długo. . . Polskie media szybko podchwytują temat. Wszędzie piszą o „tej znanej” trenerce. W tytule Nie piszą z nazwiska. Piszą „znana trenerka”, bo Kto nie znający się na branży fitness kojarzy Bigos z czymś innym niż kapusta w stylu very polish lub ewentualnym narobieniem bigosu?! Robi się szum i rozpoczyna dyskusja – która moim zdaniem jednak wniosła wiele dobrego dla mnóstwa kobiet, które piszą do mnie do dziś 🙏 . . ➡️ maj 2019 na świat przychodzi kolejne Royal Baby a chwile później na zdjęciach pojawia się jego mama Meghan Markle z widocznym pociążowym brzuchem i mam wrażenie absolutnym przekonaniem, że jest to jak najbardziej OK! Oczywiście widzą to media „całego świata” i sama już nie wiem czy bardziej skupiają się na dziecku czy na tym brzuchu właśnie. Meghan ma gorzej, bo od niej wymaga się więcej! W jej świecie oczekiwania i wyobrażenia bindują mocno w górę! Jestem cholernie dumna z tej dziewczyny, która nie poddała się presji i kolejny raz pokazała, że w normalności siła. Hejt? Będzie zawsze! Ale podejrzewam, że dla milionów kobiet będzie wzorem i pocieszeniem. Będzie przykładem, że i z nimi jest Wszystko OK. . . Mój tekst na ten temat na blogu osiągnął rekordową liczbę odsłon (wrzucam wBIO jakby ktoś chciał przeczytać), a to zdjęcie swego czasu – rekordową liczbę lajków i komentarzy. W większości wspaniałe budujących! Ja z kolei przekonałam się, że udało się zrobić coś ważnego. . . Jutro poproszono mnie o komentarz na ten temat w @pytanienasniadanie. Nie często zgadzam się odwiedzać śniadaniówki, ale dziś wiem, że ten temat warto poruszać 💛 Jak myślicie? Cudaku – to będzie do końca życia bardzo ważne dla mnie zdjęcie 🧡 #fakeoff #fakeoffpoland #mum #postpartum #time #dajmamieczas #chillout #mama #instamatki #instamum

Post udostępniony przez Kasia Bigos Trenerka 💪 (@kasia_bigos_trenerka)

Mój stosunek do nagości…
Prywatnie – zero stresu. Publicznie – masakra. Ostatnio wzięłam udział w nagiej sesji do sportowego kalendarza Dominiki Cudy. Szczytny cel, świetna praca. A jednak gdy miałam się rozebrać, poczułam absolutny paraliż. To było prawdziwe zmierzenie się z własną cielesnością. Ale też fajna lekcja życia. Cieszę się, że to zrobiłam. Dominika jest fantastyczna.

Tatuaż…
Ma dla mnie duże znaczenie, a sam pomysł wiąże się z moją babcią. To anioł na boku ciała. Projekt jest mój ‒ kiedyś pasjami rysowałam mangi ‒ zaś wykonał go Kuba Krzemiński.

Moja dieta…
Jeśli myślicie, że dzięki intensywnym treningom mogę jeść wszystko, to się mylicie. Bardzo zwracam uwagę na to, co jem, bo gdy jem źle – od razu to czuję. Lubię ostre przyprawy i niekonwencjonalne połączenia. Ostatnio na śniadanie zrobiłam wytrawne muffiny ze szpinakiem i serem. Pycha! Jem systematycznie pięć posiłków o stałych porach. Piję głównie wodę. Nie jem słodyczy (no dobra – czasem jem) ani fast foodów.

Moje jedzenie na pocieszenie…
Pizza! No i czekolada…

Moda…
Przestałam ogarniać, co jest teraz modne. Mam od jakiegoś czasu problem z kupowaniem sukienek i normalnych ciuchów. Wiem za to, co jest trendy w modzie sportowej. Na studiach kolekcjonowałam szpilki. Teraz stoją w szafie i się kurzą. Nie potrafię już w nich chodzić dłużej niż dwie godziny. Ale nadal uważam, że wyglądają świetnie!

Kiedy spada motywacja, powtarzam sobie…
Nie marudź, że masz pod górkę, skoro zmierzasz na sam szczyt.

Mój największy lęk…
Lęk wysokości. Hahaha…. I wcale nie żartuję!

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Sauna – zimowa regeneracja idealna

Torba trenerki. Co wrzuca do niej Kasia Bigos?

Czy i jak jeść w czasie treningu?

Jak NIE robić planka

Co zjeść na deser? Fit muffinki

Co zjeść na deser? Fit muffinki

Zaprzyjaźnieni z hantlami

Zaprzyjaźnieni z hantlami

Fitness trendy 2016

Fitness trendy 2016

Ćwicz z Kasią Bigos: szpagat

Ćwicz z Kasią Bigos: szpagat

Bolą cię plecy? Ulgę mogą dać ci poste ćwiczenia

plastik

Recyklomaty w Warszawie. Wymienisz plastikową butelkę lub metalową puszkę na wejściówki do kina

Maraton – jak się przygotować, by odnieść sukces?

Trenujesz jak szalona i wciąż nie widzisz efektów? Diabeł tkwi w szczegółach!

Ćwiczenia na nogi i pośladki z kettlebells

Ćwiczenia na nogi i pośladki z kettlebells

Skąd się bierze miód?

Skąd się bierze miód? Produkcja tego niezwykłego nektaru jest naprawdę fascynująca

Ćwicz kręgosłup - to proste!

Oto 7 ćwiczeń, za które twój kręgosłup ci podziękuje. Wystarczy niewiele, by poczuć znaczną różnicę

kobieta nurkująca w wodzie

Freediving – podwodna medytacja

Kasia Bigos ćwiczenia

Ćwiczenia na kręgosłup. Propozycje Kasi Bigos

Pierwszy pokaz ciałopozytywności w Polsce! Na Starówce w Warszawie kobiety plus size chodziły w samej bieliźnie

Joga hormonalna – sposób na równowagę

Trenerka pokazuje, jak ćwiczyć na piłce fitness. Leży na plecach na piłce, ręce trzyma pod głową

Ćwiczenia na piłce dla wzmocnienia mięśni i kręgosłupa

młoda kobieta siedzi i myśli

Dlaczego kobiecy organizm potrzebuje więcej snu niż męski? Poznaj 10 faktów o zdrowiu kobiet

Z nimi nie można nudzić się na szpitalnych korytarzach. Tańczący lekarze podbijają Instagram!

Trening siłowy bez wyjścia na siłownię? Ćwicz z kettlebells

Taylor Swift: Moje życie to dużo telewizji, dużo kotów i przyjaciółek. I co z tego?

Taylor Swift: Silne kobiety nie muszą zachowywać się po męsku albo zaczepnie, żeby coś osiągnąć. Mogą być miłe