Przejdź do treści

„Że Niby Fit” na Instagramie: 5 kroków, jak nie przytyć w wakacje

istockphoto
istockphoto
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Owoce i warzywa
Czy dieta witariańska jest zdrowa? Wyjaśniają żywieniowcy z profilu „Dietetyka nie na żarty”
Jak pozbyć się drugiego podbródka?
Złamana kość / unsplash
Złamałaś kość, a teraz nie chce się zrastać? Ortopeda wyjaśnia, jak wygląda leczenie w takim przypadku
Jennifer Aniston
Jennifer Aniston: Jeśli zależy wam na ludzkim życiu, proszę, noście cholerne maseczki
Probówki w laboratorium
Ile będzie kosztować remdesivir – lek na COVID-19? Za kurację trzeba będzie zapłacić prawie 10 tysięcy złotych

Przed tobą upragniony urlop. Hotel z kilkoma basenami już zarezerwowany, przez 2 tygodnie będziesz więc tylko na zmianę pić drinki, jeść przepyszne dania i leżeć na dmuchanym flamingu. Co z twoją dietą? Dietetyczka prowadząca konto „Że Niby Fit” na Instagramie ma dla ciebie 5 kroków.

Asia, dietetyczka prowadząca konto „Że Niby Fit” na Instagramie, w prosty i bardzo przyjemny sposób dzieli się swoją wiedzą dot. zdrowego trybu życia, diety i żywności. Jej konto na Instagramie obserwuje już ponad 104 tys. osób. Tym razem ekspertka opublikowała post, w którym opisuje 5 zasad, którymi warto się kierować, by nie przytyć w wakacje.

 

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

5 KROKÓW – JAK NIE PRZYTYĆ W WAKACJE! 🖑🏝🤔 Żeby nie było – nie jestem fanką trzymania czystej michy na wyjeździe, ale aby uniknąć zobaczenia + 5 kg po powrocie z wakacji ALL INCLUSIVE warto zwrócić uwagę na te 5 rzeczy! 😉 Pamiętaj, że to tylko wskazówki! Nie oznacza to, że masz się ich trzymać w 100%, tylko zwrócić na nie uwagę, jeśli naprawdę zależy Ci na tym, aby nie przytyć, bo wiesz, że na takich wakacjach nie umiesz się opanować. Nawet jeśli przytyjesz – nic się nie stanie! 🤗 Raz, dwa to wszystko zgubisz, gdy wrócisz do swoich codziennych, zdrowych nawyków żywieniowych i aktywności 😄 1. NAPOJE SŁODZONE – szklanka napoju ma ok. 100 kcal. Pijąc szklankę soku do każdego posiłku (3 posiłki) masz już 300 kcal na plusie! Zamiast napojów – wybieraj wodę i owoce! Na pewno będzie ich mnóstwo! 🍉🍊🍍 2. DOKŁADKI – już nie możesz, ale kelner właśnie dołożył świeżą pizzę. Jesteś pełna, czujesz sytość – nie jedz. Jutro też będzie pizza, też świeża, a później kelner znowu doniesie świeże kawałki. I tak codziennie. Przez 2 tygodnie 🍕🍕🍕 3. RUCH – ja wiem, że wakacje to zazwyczaj relaks i leżenie plackiem na plaży! Jak najbardziej odpoczynek Ci się należy! Polecam spacery i pływanie! Idź wieczorem na spacer przy zachodzie słońca, porób ładne zdjęcia, a w ciągu dnia pływaj w basenie lub morzu 🏊 4. ALKOHOL – 1 g białka to 4 kcal, 1 g węglowodanów to też 4 kcal, 1 g tłuszczu to 9 kcal, a 1 g czystego alkoholu to 7 kcal. Kieliszek wódki – ok. 50 kcal, kieliszek wina – ok. 100 kcal, ok. kufel piwa – 200-250 kcal. Sporo! Nie odmawiaj sobie całkowicie alkoholu, pij z umiarem. Tak, żeby było miło i przyjemnie! (to pojęcie względne, więc mam nadzieję, że u Was miło i przyjemnie nie oznacza po 15 drinie 😂😂😂) 🍸🍷🍹🍺🥂 5. WYSYPIAJ SIĘ – gdy mało śpimy, nasz organizm domaga się energii 🛌 Energii w postaci JEDZENIA! 🍩🍦🍔 W ten sposób, będziemy dostarczać sobie dodatkowych kilokalorii. Dbaj o sen – nie tylko w wakacje! 😴 . . A Wy tyjecie na takich wyjazdach? 🤔 A może wręcz odwrotnie? 🤷 Waga pokazuje -5 kg? Dajcie znać! 😄 . . PS Gdzie polecacie wybrać się na wakacje? 🏝 #dieta #odchudzanie #redukcja #wakacje #allinclusive #jaknieprzytyćwwakacje #dietetyk #dietetyka

Post udostępniony przez Asia, że niby fit? 🌿 (@zenibyfit)

„Żeby nie było – nie jestem fanką trzymania czystej michy na wyjeździe, ale aby uniknąć zobaczenia + 5 kg po powrocie z wakacji ALL INCLUSIVE warto zwrócić uwagę na te 5 rzeczy! Pamiętaj, że to tylko wskazówki! Nie oznacza to, że masz się ich trzymać w 100%, tylko zwrócić na nie uwagę, jeśli naprawdę zależy Ci na tym, aby nie przytyć, bo wiesz, że na takich wakacjach nie umiesz się opanować. Nawet jeśli przytyjesz – nic się nie stanie! Raz, dwa to wszystko zgubisz, gdy wrócisz do swoich codziennych, zdrowych nawyków żywieniowych i aktywności” – pisze dietetyczka.

Jak nie przytyć w wakacje?

Sprawdź rady ekspertki:

  • „NAPOJE SŁODZONE – szklanka napoju ma ok. 100 kcal. Pijąc szklankę soku do każdego posiłku (3 posiłki) masz już 300 kcal na plusie! Zamiast napojów – wybieraj wodę i owoce! Na pewno będzie ich mnóstwo!

  • DOKŁADKI – już nie możesz, ale kelner właśnie dołożył świeżą pizzę. Jesteś pełna, czujesz sytość – nie jedz. Jutro też będzie pizza, też świeża, a później kelner znowu doniesie świeże kawałki. I tak codziennie. Przez 2 tygodnie.

  • RUCH – ja wiem, że wakacje to zazwyczaj relaks i leżenie plackiem na plaży! Jak najbardziej odpoczynek Ci się należy! Polecam spacery i pływanie! Idź wieczorem na spacer przy zachodzie słońca, porób ładne zdjęcia, a w ciągu dnia pływaj w basenie lub morzu.

  • ALKOHOL – 1 g białka to 4 kcal, 1 g węglowodanów to też 4 kcal, 1 g tłuszczu to 9 kcal, a 1 g czystego alkoholu to 7 kcal. Kieliszek wódki – ok. 50 kcal, kieliszek wina – ok. 100 kcal, ok. kufel piwa – 200-250 kcal. Sporo! Nie odmawiaj sobie całkowicie alkoholu, pij z umiarem. Tak, żeby było miło i przyjemnie! (to pojęcie względne, więc mam nadzieję, że u Was miło i przyjemnie nie oznacza po 15 drinie)

  • WYSYPIAJ SIĘ – gdy mało śpimy, nasz organizm domaga się energii. Energii w postaci JEDZENIA!  W ten sposób, będziemy dostarczać sobie dodatkowych kilokalorii. Dbaj o sen – nie tylko w wakacje!”

 

6 pułapek wakacji all inclusive

Urlop nie musi oznaczać odmawiania sobie deserów, zimnego drinka nad basenem czy rezygnowania z pizzy na kolację. Pozwalaj sobie na wszystko! Pamiętaj jednak, by wakacji nie spędzić tylko na leżeniu. Zwiedzaj, odkrywaj, spaceruj! Nawet niewielka aktywność fizyczna pomoże w spaleniu kalorii.

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Kobieta na plaży

Mięsożerne bakterie – przecinkowce w Bałtyku. Pływanie w morzu jest niebezpieczne

Alkohol jest dobry dla zdrowia? Najnowsze badania wskazują na jego wpływ na funkcje poznawcze

Kobieta w aucie z mapą

„W wypadkach drogowych wszyscy giniemy tak samo”. Historie opisane przez ratownika mrożą krew w żyłach

Jak nie popełniać błędów dotyczących porcji jedzenia? Podpowiadamy

Tych produktów lepiej unikaj. Na bank sprawią, że przytyjesz

Ile to “za dużo” alkoholu? Sprawdź, jak procenty wpływają na organizm

Kobieta z koktajlem owocowym

Chcesz schudnąć? Te produkty pomogą ci stłumić apetyt

Chcesz przejść na dietę ketogeniczną? Sprawdź, jakie zagrożenia może nieść za sobą

6 produktów, których lepiej nie jeść przed 10 rano, jeśli dbasz o linię

Wieczór bez kieliszka wina nie istnieje? Sprawdź, co się dzieje, gdy pijesz codziennie

Chcesz pozbyć się „oponki” z brzucha? Wprowadź te pięć zmian, a będzie ci łatwiej osiągnąć cel

Im starsze, tym lepsze? Uwaga, wino też ma datę ważności

Czarna soczewica to samo zdrowie. Wypróbuj przepis z pomidorami

Dieta ketogeniczna. Jakie są zasady? Czy każdy może stosować dietę ketogeniczną?

Dieta ketogeniczna. Jakie są zasady? Czy każdy może stosować dietę ketogeniczną?

alkohol

Skutki picia alkoholu. Co się dzieje, gdy sięgasz po niego codziennie?

Wskaźnik BMR. Oblicz swoje dzienne zapotrzebowanie energetyczne

Wskaźnik BMR. Oblicz swoje dzienne zapotrzebowanie energetyczne

Balsam kapucyński - dawne panaceum. Poznaj jego skład i działanie

Balsam kapucyński – poznaj skład i właściwości dawnego panaceum

Ziemniaki w diecie / rawpixel

Czy ziemniaki rzeczywiście tuczą? Trener personalny wyjaśnia to na dobrym przykładzie

Piwo vs. piwo bezalkoholowe. Które jest zdrowe, a które zdrowsze?

Piwo vs. piwo bezalkoholowe. Które jest zdrowe, a które zdrowsze?

Jak piwo wpływa na zdrowie kobiety?

Jak piwo wpływa na zdrowie kobiety?

Jakie są główne problemy Polaków związane z odżywianiem?

Jakie są główne problemy Polaków związane z odżywianiem? Odpowiada dietetyczka

Jak przejść na wegetarianizm?

Diety. Jak przejść na wegetarianizm?

Dieta jogurtowa – efekty, opinie i przykładowy jadłospis

Dieta jogurtowa – efekty, opinie i przykładowy jadłospis

Czy dieta Dukana jest zdrowa?

Czy dieta Dukana jest zdrowa? Co mówi dietetyczka?

Najpopularniejsze

Kortyzol – jak go obniżyć? Objawy i przyczyny podwyższonego poziomu kortyzolu

Masturbacja może być jeszcze przyjemniejsza. Co robić, aby przenieść doznania na wyższy poziom?

Płatki kwiatków na otwartej dłoni

Zastrzał – 7 domowych sposobów jak sobie z nim poradzić

5 rzeczy, które mężczyźni uwielbiają w łóżku

5 rzeczy, które mężczyźni uwielbiają w łóżku

Para na kanapie

Seks analny – co to jest i jakie są najlepsze pozycje analne?

spuchnięta powieka - kobieca powieka

Spuchnięta powieka – przyczyny i leczenie opuchlizny. Domowe sposoby na opuchnięte powieki.

kobieta, ból

Fibromialgia – kiedy boli cię wszystko. Czym objawia się ta tajemnicza choroba?

Kobieta pokazuje język, na nim jest zaznaczony czerwony punkt

Krosta na języku – przyczyny powstawania, leczenie. Skąd się bierze krosta na języku i jakie ma formy?

Ból trzustki - kobieta trzymająca się za brzuch

Ból trzustki – jak boli trzustka i jak odróżnić ból trzustki od bólu żołądka?

kobieta, którą bolą plecy

O czym świadczy ból pod łopatką? Charakter bólu, objawy i możliwe sposoby leczenia

Truskawki - produkty bogate w błonnik

Błonnik – w czym jest go dużo? Sprawdź, jakie owoce i warzywa są bogate w błonnik

Regeneracja organizmu po odstawieniu alkoholu. Sprawdź, jakie są efekty, kiedy zrezygnujesz z weekendowego drinka

Rak kości – objawy i przyczyny

Rak kości – przyczyny i objawy. Jak je szybko rozpoznać?

Kiedy występuje niskie ciśnienie i wysoki puls?

Niskie ciśnienie i wysoki puls – kiedy występują? Co to oznacza?

Co oznacza drętwienie rąk w nocy i podczas snu?

Co oznacza drętwienie rąk w nocy i podczas snu?

kobieta z bólem zęba

Ropień zęba – domowe sposoby na opuchliznę