2 min.
GIS ostrzega: wykryto kadm w kaszkach dla dzieci. „Wywiera szkodliwe działanie na organizm”

GIS ostrzega: wykryto kadm w kaszkach dla dzieci / iStock
13.08.2022
Ile spać, żeby się wyspać? Najzdrowsze pozycje do spania
13.08.2022
„Zbyt dużo seksu, za mało soku z żurawiny”. Obalamy mity o zapaleniu pęcherza
13.08.2022
Kąpiel z dreszczykiem, czyli co na nas czeka na publicznych kąpieliskach?
12.08.2022
Masz problemy z jelitami? Wypróbuj „Metodę 5R”, czyli plan naprawczy polecany przez dietetyka
12.08.2022
5 razy TAK dla wakacyjnego seksu
W kaszkach dla niemowląt firmy Nestlé przekroczony został najwyższy dopuszczalny poziom kadmu. Główny Inspektorat Sanitarny informuje, które serie produktów zostały wycofane ze sprzedaży. Koniecznie upewnij się, czy nie kupiłaś któregoś z nich.
Kadm w kaszkach dla dzieci
GIS informuje na swojej stronie internetowej, że Państwowa Inspekcja Sanitarna wykryła przekroczenie najwyższego dopuszczalnego poziomu kadmu w badanej próbce produktu Nestlé Sinlac Bezglutenowy produkt zbożowy po 4 miesiącu, 500 g, numer partii / najlepiej spożyć przed końcem: 01970291R / 09/2021, wyprodukowanego przez Nestlé Polska S.A.
Na podstawie własnego postępowania wyjaśniającego producent podjął decyzję o wycofaniu z obrotu również wielu partii innych kaszek, między innymi:
- kaszki mleczno-ryżowa o smaku waniliowym 230g, nr partii: 016003351 / 06.2021;
- kaszki mleczno-ryżowa morela 330g; nr partii: 016103351 / 06.2021
- kaszki Dzień dobry mleczno-ryżowo-kukurydziana jabłko banan morela 330g; nr partii: 016103351 / 06.2021 i 016203351 / 06.2021.
Pełną listę wycofanych produktów znajdziesz na stronie GIS.
W przestrzeni zakupowej HelloZdrowie znajdziesz produkty polecane przez naszą redakcję:
Szkodliwe działanie na organizm
Główny Insektorat Sanitarny podkreśla, że kadm, który wykryto w kaszkach Nestlé, wywiera szkodliwe działanie na organizm przy długotrwałym narażeniu na ten pierwiastek. „Nie należy spożywać produktów z partii objętych komunikatem” – ostrzega GIS.
Firma Nestlé prosi konsumentów, którzy kupili produkty z wyżej wymienionych partii o kontakt z jej Serwisem Konsumenta w celu umówienia wymiany produktów bądź, w przypadku jakichkolwiek pytań, skontaktowanie się z infolinią firmy, dzwoniąc pod nr: 801 333 000 lub e-mail: cs@pl.nestle.com
Zobacz także
Przekaż informację koleżankom
Podoba Ci się ten artykuł?
Tak
Nie
Powiązane tematy:
Polecamy

12.08.2022
Katarina Hellstrom: „Obecnie modne jest posiadanie twardego, wciągniętego i płaskiego brzucha. Przepraszam za mocne słowa, ale to powolne samobójstwo”

11.08.2022
„Jeśli kobieta opowiada koleżankom, że jej partner dochodzi wyłącznie, kiedy się masturbuje, zwykle nie kojarzy tego z przemocą. A powinna” – mówi Anna Jastrzębska

10.08.2022
Miażdżące wyniki monitoringu gabinetów ginekologicznych. „W Polsce lekarze zdają się mieć bardzo dużą władzę nad kobietami” – alarmuje Aleksandra Magryta z Fundacji FEDERA

09.08.2022