Przejdź do treści

„Przywiązujemy dużą uwagę do estetyki, bo wyjątkowe produkty powinny mieć także wyjątkową oprawę”. Kwestionariusz urodowy: Hagi Cosmetics

Agata Borzym., Hanna Kurcińska, Gabriela Kurcińska
Agata Borzym., Hanna Kurcińska, Gabriela Kurcińska / fot. Kinga Karpati
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
„Nasz organizm nie przeżyje bez tkanki tłuszczowej”. Nie przejmuj się wystającym brzuchem! Fizjoterapeutka tłumaczy, dlaczego to jest zdrowe
istockphoto.com
Chcesz schudnąć? Poznaj 6 zaskakujących trików
Adidas
Adidas Originals wraz z Pharrellem Williamsem i znanymi w środowisku feministycznym działaczkami walczą o prawa kobiet
pexels.com
Często kłócisz się z partnerem? Sprawdź 6 sposobów na to, by wymiana zdań wyszła wam na dobre
Fitness dla oczu. Wypróbuj tych ćwiczeń i ciesz się dobrym wzrokiem przez lata

Każda z nich jest inna. Każda chciała mieć kosmetyki odpowiednie dla swojego typu cery. Hanna potrzebowała skutecznych receptur dla skóry dojrzałej, Gabriela – kosmetyków dla skóry atopowej i alergicznej, Agata uwielbia intensywne zapachy i chciała, by właśnie tak pachniały jej produkty do codziennej pielęgnacji. Razem spełniły nie tylko swoje, ale również marzenia wielu Polek o kosmetykach w pełni naturalnych, certyfikowanych, dostosowanych do różnych temperamentów kobiet i potrzeb najbardziej wymagających typów skóry. W cyklu Kwestionariusz urodowy rozmawiamy z Hanną Kurcińską, chemiczką, kosmetolożką i współzałożycielką polskiej marki kosmetyków naturalnych Hagi Cosmetics. 

Marta Dragan: Jesteśmy dumne, że nasza marka…

Hanna Kurcińska: … jest dobrze postrzegana i ceniona przez klientów. To dla nas najważniejszy dowód tego, że nasza praca ma sens i służy ludziom. Zawsze się wzruszamy, kiedy dostajemy informacje od naszych klientów, że nasze kosmetyki im pomogły, że wreszcie znaleźli produkt, jakiego szukali, że kosmetyki Hagi rozwiązały jakiś ich konkretny problem. Takie świadectwa to największa motywacja dla nas do dalszej wytężonej pracy.

Dzięki naszej marce nauczyłyśmy się, że Polki…

…dbają o siebie i są coraz bardziej świadome zdrowego stylu życia. Zwracają uwagę na składy, co nas bardzo cieszy, ale też na zapach i konsystencje kosmetyku. Produkt nie tylko ma być skuteczny, musi także dobrze wyglądać, mieć ciekawy design, ale także mieć ekologiczne opakowanie. Wszystko to razem sprawia, że kosmetyk, po który sięgają konsumentki jest wyjątkowy.

Hanna Kurcińska

Hanna Kurcińska

Agata Borzym

Agata Borzym

Gabriela Kurcińska

Gabriela Kurcińska

Mydełko Hagi Cosmetics

Mydełko Hagi Cosmetics

Myśl, która przyświeca nam w codziennej pracy

Nie narzekać. Szukać rozwiązań i pozytywów. Nasza praca jest pełna wyzwań. Jesteśmy małą rodzinna manufakturą i każdego dnia jest „milion tematów”, którymi musimy się zająć, żeby sprawnie odpowiadać na potrzeby naszych klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników. Praca we własnej firmie nie kończy się „odbiciem karty” o 17:00. Staramy się jednak zachować równowagę miedzy życiem zawodowym i prywatnym. Rozsądnie zarządzać naszą energia, żeby nie stracić tej pasji, która była głównym motorem założenia Hagi Cosmetics.

Ula i Ania z Ministerstwa Dobrego Mydła

Kiedy myślimy o naszej klientce, to widzimy…

… kobietę ciekawą świata, dbającą o siebie i bliskich. Kobietę, która wie, jak zatroszczyć się o siebie mądrze i dokonywać świadomych wyborów. Widzimy kobietę wymagającą, ale też doceniającą pracę, jaka została włożona w przygotowanie produktów. Kobietę, która swoimi wyborami chce wspierać firmy, których misją jest dostarczanie wysokiej jakości, bezpiecznych i naturalnych produktów pielęgnacyjnych.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Hagi Cosmetics (@hagicosmetics)

Kobiecość to dla nas…

Uroda życia: radość z niego, często mimo trudu oraz ciągłe odkrywanie nowego. To troska o relacje i tworzenie atmosfery. To piękno wewnętrzne, które widać na zewnątrz.

Zdrowy kosmetyk to dla nas…

Przemyślana receptura oparta na naturalnych surowcach i dostosowana do potrzeb skóry. W naszym portfolio mamy 4 linie produktowe, odpowiadające żywiołom i przeznaczone do różnych typów skóry. Kosmetyki opatrzone symbolem wody przeznaczone są dla osób o skórze delikatnej  i wrażliwej. Seria ta dedykowana jest kobietom w ciąży. Powietrze to produkty dla alergików i atopików. Dla osób energicznych i aktywnych przeznaczona jest seria – ogień. Produkty ziołowe i aromaterapeutyczne dedykujemy natomiast skórze dojrzałej. Wszystkie surowce i receptury naszych kosmetyków są starannie dobrane, tak, aby powstał najwyższej jakości, bezpieczny i łagodny kosmetyk dopasowany to różnych typów skóry.

Kosmetyk, z którego jesteśmy szczególnie dumne

To pomada w sztyfcie, ponieważ wymyśliłyśmy sposób aplikacji kosmetyku bez natłuszczania rąk oraz receptury balsamów do ciała, za które dostałyśmy Doskonałość Twojego Stylu 2017 roku.

Karolina Kuklińska-Kosowicz, współzałożycielka marki YOPE

Produkt, który uwielbiają nasze klientki

To olejek ze złotymi drobinkami do ciała, który delikatnie natłuszcza i rozświetla skórę pozostawiając ją gładką i błyszczącą. Idealnie podkreśla opaleniznę i wyrównuje niedoskonałości skóry nadając ciału satynowe wykończenie. Olejek powstał z połączenia oleju chia, ryżowego i słonecznikowego wraz z ekstraktem z trawy cytrynowej. Dzięki gęstej żelowej konsystencji łatwo się rozsmarowuje i jest bardzo wydajny. Złote drobinki, które zawiera pięknie opalizują i nadają skórze zdrowy blask. Olejek ma urzekający zapach, który zawdzięcza mieszance olejku z trawy cytrynowej, grapefruita, wanilii, szałwii i cedru.

Kosmetyki Hagi

Kosmetyki Hagi / Archiwum prywatne

Drugim produktem uwielbianym przez nasze klientki jest krem do twarzy z kompeksem detox. Kosmetyk jest naturalną odpowiedzią na wzrastające zanieczyszczenie środowiska. Krem jest dedykowany wszystkim kobietom, które mieszkają w dużych miastach i potrzebują ochrony dla swojej skóry narażonej na szkodliwe działanie miejskiego powietrza. Zawiera roślinny kompleks detox z żeń-szenia, jabłka, brzoskwini, pszenicy  i jęczmienia. To połączenie składników powoduje fizyczną i chemiczną barierę dla niepożądanych czynników. Dodatkowo zimnotłoczone oleje z pestek moreli, awokado, malin, truskawek i rokitnika pięknie ją nawilżają i sprawiają, że jest delikatna w dotyku.

W designie naszych opakowań lubimy

Grafikę, za którą dostałyśmy 3 nagrody: 2 najważniejsze w Polsce na Łódź Designe Festival oraz jedną międzynarodową – European Design Awards za linię dziecięcą Hagi Baby. Bardzo dużą uwagę przywiązujemy do estetyki naszych produktów. Uważamy, że wyjątkowe produkty powinny mieć także wyjątkową oprawę.

Konkurencja, którą szanujemy i śledzimy na rynku

To Yope, Ministerstwo Dobrego Mydła, Iossi, Lovingeco, Mokosh, Clochee, Resibo, Alkemie. Raczej nie śledzimy, ale popieramy i cieszymy się wspólnie z rozwoju rynku.

Hanna Kurcińska, Gabriela Kurcińska, Agata Borzym, Magda Kucharska, Monika Nowakowska, Marcelina Kurcińska

Na dole: Agata Borzym, Hanna Kurcińska, Gabriela Kurcińska, Na górze: Magda Kucharska, Monika Nowakowska, Marcelina Kurcińska / Fot. Kinga Karpati


Hagi Cosmetics – polska, rodzinna marka produkująca naturalne, ręcznie wytwarzane kosmetyki dla dorosłych i dzieci. Za sukcesem Hagi stoją trzy kobiety: Hanna i jej dwie córki Gabrysia i Agata. Do produkcji naturalnych kosmetyków naturalnych zachęciło je bogactwo i harmonia składu surowców kosmetycznych pochodzących z natury. W proces powstawania swoich produktów wkładają pasję i ogromny ładunek pozytywnej energii. Od samego początku wszystkie kosmetyki wytwarzają samodzielnie – przez koncepcję, receptury, pomysły na opakowania, aż po finalny produkt, który ląduje na sklepowej półce. W zespole Hagi pracują kosmetolodzy, chemicy, specjaliści ds. jakości, zapachów i bezpieczeństwa kosmetyków oraz kilka artystycznych dusz z głowami pełnymi pomysłów. Hagi jest 100 proc. HANDMADE IN POLAND.


Tekst powstał w ramach naszego cyklu „Kwestionariusz urodowy”, w którym prezentujemy polskie marki kosmetyków naturalnych. Nasze rozmówczynie pytamy o podejście do zdrowia i kobiecości, o preferencje zakupowe Polek, bestsellerowe produkty i historie, które stoją za ich powstaniem.

Jesteś właścicielką polskiej marki kosmetycznej? Prowadzisz sklep internetowy? W swojej ofercie posiadasz kosmetyki o naturalnym składzie, ekologiczne, wolne od parabenów, SLES-ów, SLS-ów i innych substancji drażniących? Opowiedz o swojej marce i produktach w naszym cyklu Kwestionariusz urodowy. Napisz do mnie: [email protected]

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

gettyimages

Jak pozbyć się cellulitu? Kosmetolożka zdradziła swój sekret

Unsplash

Nieumiejętnie używany może dać niepożądane efekty. Czy warto stosować retinol?

kosmetyk dłoń

Parafina – unikać czy szukać jej w kosmetykach? Odpowiada lek. Agnieszka Kobyłka-Dziki

Nagietek – kwiat, który nie tylko leczy, koi i pielęgnuje skórę. Jakie są jego magiczne właściwości i jak zrobić nagietkową maść? Tłumaczy autorka bloga Natura Pod Lupą

Magdalena Szymanowska

„Polki czują potrzebę zmian w kosmetyczce, w codziennej pielęgnacji ciała i w stylu życia”. Kwestionariusz urodowy: 4organic

nakładanie olejku na dłoń

Naturalny kosmetyk również może uczulić. Kosmetolog wyjaśnia, jak zapobiec alergiom skórnym

istockphoto.com/Enes Evren

Przez wyjazdem na wakacje inwestujesz w samoopalacz? Kosmetolożka: przed opalaniem nie jest to dobry pomysł

Polski design rządzi! Poznajcie trzy marki: WIMIN, Resibo i Yope

Ula i Ania z Ministerstwa Dobrego Mydła

„Dopasowany – taki powinien być dobry kosmetyk”. Kwestionariusz urodowy: Ministerstwo Dobrego Mydła

Archiwum prywatne Uzdrovisco

„Nie obiecujemy niczego ponad miarę, ale rzetelnie podchodzimy do pielęgnacji”. Kwestionariusz urodowy: Uzdrovisco

Wiesz, jakiej ochrony słonecznej używać na promieniowanie UVA, a jakiej na UVB? I co to jest to PPD? Tłumaczy Ekspert Kosmetyczny

„Makijaż jest główną przyczyną trądziku lub problemów skórnych u ponad 30 proc. moich pacjentek”. Kosmetolożka o wpływie makijażu na naszą skórę

HZ testuje naturalne kosmetyki: „beBio – bądź dla siebie dobra” Ewy Chodakowskiej

Karolina Kuklińska-Kosowicz, współzałożycielka marki YOPE

„Polki szukają niezwykłości w codziennych czynnościach. I my im to dajemy”. Kwestionariusz urodowy: YOPE

5 nieoczywistych zastosowań oleju kokosowego

Przydatny nawet w sypialni. Oto 5 nieoczywistych zastosowań oleju kokosowego

sukulenty w doniczkach

Nie tylko wzbogaca kosmetyczkę, ale również zasila domową apteczkę. Poznaj 10 zastosowań aloesu

Aneta Ignaciuk CosmetiCosmos

„Zdrowy kosmetyk to receptura nastawiona na działanie, a nie tylko przyjemną aplikację czy ładny zapach”. Kwestionariusz urodowy: CosmetiCosmos

Dlaczego z opakowań znikają informacje „Bez parabenów”? Tłumaczy kosmetolożka Joanna Skrzypczak

Ula Gruszka testuje balsam Resibo

HZ testuje naturalne kosmetyki: kojący balsam do ust Perfector 3 w 1 Resibo

kosmetyki testowanie na zwierzętach

Chiny rezygnują z testowania kosmetyków na zwierzętach. To przełomowa decyzja!

Marta Dragan

HZ testuje naturalne kosmetyki: liposomowe serum pod oczy od Mokosh

woda różana

10 zastosowań wody różanej. Poznaj sposoby na piękną i zdrową cerę

Marta Ploch

HZ testuje naturalne kosmetyki: masełko śliwkowe do ust Plantea

Martka Natura

„Piękno przychodzi do nas razem z akceptacją siebie”. Kwestionariusz urodowy: Martka Natura