Przejdź do treści

Figura po ciąży – blogerka zamieściła ważny wpis. „Z mojego brzucha mam troje nowych ludzi na świecie, jak mogłabym go nie lubić?”

Babulinka.pl na Instagramie
Figura po ciąży – blogerka zamieściła ważny wpis. „Z mojego brzucha mam troje nowych ludzi na świecie, jak mogłabym go nie lubić?” /Babulinka.pl, Instagram
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Czym jest wysiłkowe nietrzymanie moczu? Rozmowa z osteopatką Eweliną Tyszko-Bury
Wysiłkowe nietrzymanie moczu. Rozmowa z osteopatką Eweliną Tyszko-Bury
Kobieta w maseczce ochronnej
Nie wierzysz, że maseczki ochronne zabezpieczają przed wirusem? Zobacz ten filmik
Mleka roślinne
W jakich produktach szukać wapnia przy diecie bezmlecznej? Wyjaśnia naturopatka
Coraz młodsze kobiety mają zakrzepicę. Jak nie zachorować?
Kuchnia azjatycka
Syndrom chińskiej restauracji – jakie są objawy? Wyjaśnia alergolożka Joanna Jamroz-Brzeska

Powrót do formy po sprzed ciąży to temat stresujący dla wielu kobiet. Magda Zaniewicz, mama trójki dzieci i autorka bloga o macierzyństwie, mówi wprost, że wcale nie chce do niej wracać. W najnowszym wpisie na swoim profilu na Instagramie tłumaczy, skąd takie podejście. 

„Moje ciało pracuje dla mnie 24 h/ dobę”

Magda Zaniewicz, autorka bloga o macierzyństwie MojeDwoje.pl i profilu na Instagramie bubulinka.pl, zamieściła wpis, który może dodać otuchy wielu kobietom, które próbują wrócić do formy sprzed ciąży.

„Myślę sobie, że lubienie siebie pod kątem płaskiego brzucha mam już dawno za sobą. Z mojego brzucha mam troje nowych ludzi na świecie, jak mogłabym go nie lubić? Moje ciało pracuje dla mnie 24h/ dobę, jak mogę go nie szanować?” – pisze na swoim profilu na Instagramie.

Babulinka.pl o diecie po ciąży

Blogerka podkreśla, że dba o to, żeby jej ciało było zdrowe i codziennie jest mu wdzięczna za to, ile dla niej robi. „Nie będę go katować, będę trzymać formę i żyć zdrowo. Pewnie się ucieszy” – dodaje. Jak stwierdza, w porównaniu z pracą serca czy płuc, szczupłe nogi i umięśniony tyłek zostają trochę w tyle. Wyznaje, że są rzeczy, z których nie jest w stanie zrezygnować, żeby mieć nienaganną sylwetkę i zupełnie nie ma z tym problemu.

„Nie jestem w stanie poświęcać radości zjedzenia tortu na urodzinach mojej córki ani lodów z dziećmi w słoneczny dzień. Szkoda mi nawet tych frytek podczas wspólnego popołudnia, żeby ograniczać się non stop” – pisze Zaniewicz.

Zaznacza, że kluczowy w odżywianiu się jest balans. „Trudno go osiągnąć, ale wydaje mi się, że zdrowie i szczęście są ponad wszystkie płaskie brzuchy i smukłe uda!” – podsumowuje.

Jej wpis poruszył wiele kobiet. „Celebrytki prześcigają się w pokazywaniu, kto szybciej powrócił do płaskiego brzucha po ciąży. Jakby to było ważniejsze od zdrowego stylu życia. Mało która młoda mama ma czas o siłę na ćwiczenia” – napisała jedna z nich. „Dokładnie. Balans i dystans. Wszystko jest dla ludzi. Nie odbierajmy sobie małych przyjemności” – dodała inna.

Dr Małgorzata Andrzejewska

Pytanie o powrót do formy: „Czy na pewno tego chcę?”

To już kolejny wpis, w którym Magda Zaniewicz porusza temat figury po porodzie. Niedawno zamieściła podobny post.

„Od paru lat staram się wrócić do formy sprzed ciąży i nie wiem, czy to już moja wiekowa świadomość, czy wciąż wymówki, że nigdy mi się już to nie uda. I nie wiem, czy chcę nawet” – podkreśla w nim.

Wyznaje też, że doszła do wniosku, że nie ma ciała idealnego. Według niej najlepsze jest to, które jest zdrowe. „O to zdrowie mogę walczyć i o nie dbać. Ale na rozlazłe uda, wystający brzuch, biust parę cm niżej i dupę szerszą, niż moje ulubione kiedyś dżinsy, muszę już patrzeć pobłażliwie” – pisze.

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Sporo rozmyślam ostatnio o zdrowiu. Nie o zgrabnej sylwetce, nie o szczupłych udach, nie o gubieniu kilogramów nawet. Myślę sobie, że lubienie siebie pod kątem płaskiego brzucha mam już dawno za sobą. Z mojego brzucha mam troje nowych ludzi na świecie, jak mogłabym go nie lubić? Moje ciało pracuje dla mnie 24h/ dobę jak mogę go nie szanować? Kiedy tak spojrzymy na siebie od wewnątrz, jak pracuje dla nas serce pompując nam krew non stop albo płuca, które dają nam możliwość oddychać od rana do wieczora pełną piersią, wtedy takie szczupłe nogi czy umięśniony tyłek zostają trochę w tyle. Dbać o siebie ma w znaczeniu nie tylko fitness i niskokaloryczną dietę. Ja tam się cieszę niezmiennie, z tego, że mam chociaż chude nadgarstki i że co rano mogę wstać, uśmiechnąć się i robić swoją robotę od nowa. Dbam o to, żeby moje ciało było zdrowe i codziennie jestem mu wdzięczna za to ile dla mnie robi. Nie będę go katować, będę trzymać formę i żyć zdrowo. Pewnie sie ucieszy 🥰 Nie jestem w stanie poświęcać radości zjedzenia tortu na urodzinach mojej córki ani lodów z dziećmi w słoneczny dzień. Szkoda mi nawet tych frytek podczas wspólnego popołudnia, żeby ograniczać się non stop. Chleba z masłem już nigdy więcej czy laktozy i ani grama cukru?! Spokojnie. Balans. To trudno osiągnąć ale wydaje mi się, że zdrowie i szczęście jest ponad wszystkie płaskie brzuchy i smukłe uda! A Wy co robicie dla swojego ciała, żeby było mu dobrze? #fitness #fit #mama #mamatrojki #momof3 #healthybody #healthylifestyle #healthyfood #healthyskin #płaskibrzuch #zdrowytrybżycia #cialo #mojecialo #kobieta #kobietapotrzydziestce #bodypositive #bodycare #bump

Post udostępniony przez Magda Zaniewicz (@bubulinka.pl)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

„O! Mamo! Przynajmniej w ręce jesteś chuda!” Usłyszałam dzisiaj rano od Natalki, która właśnie skończyła głaskać mój brzuch nazywając go jak zwykle swoim „glutkiem” 🤦‍♀️ Wiem. Od paru lat staram się wrócić do formy sprzed ciąż i nie wiem czy to już moja wiekowa świadomość czy wciąż wymówki, że nigdy mi się już to nie uda. I nie wiem czy chcę nawet. Nie mam sumienia powiedzieć, że na 100% siebie akceptuję. Że nic do siebie nie mam i kocham swoje ciało. Mimo, że wydało na świat 3 dzieci nie jest doskonałe i nie jestem z niego dumna. Nie powiem tak bo tak nie jest. Nie powiem tak, bo nie chcę się tak tłumaczyć. Nie chcę się cieszyć ‚tym, co mam’ ale nie chcę też wciąż gonić niedoścignionego. Dochodzę do wniosku jednak, że nie ma ciała idealnego. Najlepsze jest to zdrowe i o to zdrowie mogę walczyć i o nie dbać ale na rozlazłe uda, wystający brzuch, biust parę cm niżej i dupę szerszą niż moje ulubione kiedyś dżinsy muszę już patrzeć pobłażliwie. Mogłabym wziąć się w garść… Z nowym rokiem postanowić, że będę trzymała dietę i więcej się ruszała. Że poświęcę 2 godziny 2 razy w tygodniu na ćwiczenia, że zajmę się przygotowaniem posiłków, żeby później nie podjadać. Że będę spać odpowiednio i odpoczywać żeby zregenerować organizm. Może mogłabym pływać czy spacerować długo. Salony kosmetyczne też oferują teraz tyle dobra dla poprawy kondycji. Wcisnęłabym to wszystko w te moje 24 h między pracę, 3 dzieci, zakupy, zajęcia dodatkowe, popołudniowe zlecenia, rozwój osobisty, sprzątanie, pranie, zabawę… ?! Hmm… Może kiedyś 🤔 ❣A Wam udaje się to wszystko godzić? Czy natura była dla Was tak łaskawa, że nie jesteście chude tylko w ręce? 😂😜🙈 #mama #cialo #body #bodypositive #selflove #selfcare #selfportrait #bodycare #bodyimage #momof3 #mamatrojki #swiadomamama #swiadomakobieta #jestemmama #jestemsilna #jestem #zdroweciało #yellowmeadow #homesweethome #homeoutfit #dayoff #niedziela #relax

Post udostępniony przez Magda Zaniewicz (@bubulinka.pl)

Zobacz także

Pierwsze suplementy od kobiet dla kobiet

Poznaj WIMIN

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Owoce i warzywa

Czy dieta witariańska jest zdrowa? Wyjaśniają żywieniowcy z profilu „Dietetyka nie na żarty”

Jak nie popełniać błędów dotyczących porcji jedzenia? Podpowiadamy

Tych produktów lepiej unikaj. Na bank sprawią, że przytyjesz

Urlop macierzyński / istock

Ministerstwo chce skrócić o dwa miesiące opiekę nad dzieckiem po porodzie. To jeden ze skutków pandemii koronawirusa

Kobieta z koktajlem owocowym

Chcesz schudnąć? Te produkty pomogą ci stłumić apetyt

Chcesz przejść na dietę ketogeniczną? Sprawdź, jakie zagrożenia może nieść za sobą

6 produktów, których lepiej nie jeść przed 10 rano, jeśli dbasz o linię

Orgazm i masturbacja jako metody relaksacji podczas porodu. Mówi o tym Kamila Raczyńska-Chomyn, doula i edukatorka seksualna.

Orgazm i masturbacja w czasie porodu. Rozmowa z Kamilą Raczyńską-Chomyn, doulą

Kim jest doula? Wyjaśnia Kamila Raczyńska-Chomyn, towarzyszka porodów i edukatorka seksualna

Chcesz pozbyć się „oponki” z brzucha? Wprowadź te pięć zmian, a będzie ci łatwiej osiągnąć cel

Pani Fizjotrener pokazała, jak naprawdę wyglądają brzuchy po ciąży. "Bądźcie dla siebie wyrozumiałe i łaskawe"

Pani Fizjotrener pokazała, jak naprawdę wyglądają brzuchy po ciąży. „Bądźcie dla siebie wyrozumiałe i łaskawe”

Ćwiczenia po cesarce na brzuch, ręce i kręgosłup – kiedy można wykonywać?

Czarna soczewica to samo zdrowie. Wypróbuj przepis z pomidorami

Dieta ketogeniczna. Jakie są zasady? Czy każdy może stosować dietę ketogeniczną?

Dieta ketogeniczna. Jakie są zasady? Czy każdy może stosować dietę ketogeniczną?

Martwisz się, że masz rozejście mięśnia prostego brzucha? /Pexels

Martwisz się, że masz rozejście mięśnia prostego brzucha? Zobacz filmiki, które opublikowała Gosia Włodarczyk

Wskaźnik BMR. Oblicz swoje dzienne zapotrzebowanie energetyczne

Wskaźnik BMR. Oblicz swoje dzienne zapotrzebowanie energetyczne

Ziemniaki w diecie / rawpixel

Czy ziemniaki rzeczywiście tuczą? Trener personalny wyjaśnia to na dobrym przykładzie

Anna Lewandowska

Anna Lewandowska pokazała brzuch 17 dni po porodzie. „Ciało kobiety może wiele” – pisze trenerka

Kobieta w rudych włosach stoi oparta o piłkę i ćwiczy w półprzysiadzie. Pomaga jej trener.

Ćwiczenia po porodzie – kiedy zacząć i jakie wybrać, aby wrócić do formy sprzed ciąży?

Jakie są główne problemy Polaków związane z odżywianiem?

Jakie są główne problemy Polaków związane z odżywianiem? Odpowiada dietetyczka

Zabiegi pielęgnacyjne po ciąży / istock

Chcesz poprawić wygląd swojego brzucha po ciąży? Fizjoterapeutka wymienia zabiegi wspomagające, które mogą ci pomóc

Jak przejść na wegetarianizm?

Diety. Jak przejść na wegetarianizm?

Kobiety z dziećmi

„Urodzeni w kwarantannie”. Powstał film dla kobiet, które w czasie pandemii zostały mamami. Pamiętaj, nie jesteś sama!

W czym pomaga kalkulator ciąży? / istock

W czym pomaga kalkulator ciąży?

Najpopularniejsze

Kortyzol – jak go obniżyć? Objawy i przyczyny podwyższonego poziomu kortyzolu

Masturbacja może być jeszcze przyjemniejsza. Co robić, aby przenieść doznania na wyższy poziom?

Płatki kwiatków na otwartej dłoni

Zastrzał – 7 domowych sposobów jak sobie z nim poradzić

5 rzeczy, które mężczyźni uwielbiają w łóżku

5 rzeczy, które mężczyźni uwielbiają w łóżku

Para na kanapie

Seks analny – co to jest i jakie są najlepsze pozycje analne?

spuchnięta powieka - kobieca powieka

Spuchnięta powieka – przyczyny i leczenie opuchlizny. Domowe sposoby na opuchnięte powieki.

kobieta, ból

Fibromialgia – kiedy boli cię wszystko. Czym objawia się ta tajemnicza choroba?

Kobieta pokazuje język, na nim jest zaznaczony czerwony punkt

Krosta na języku – przyczyny powstawania, leczenie. Skąd się bierze krosta na języku i jakie ma formy?

Ból trzustki - kobieta trzymająca się za brzuch

Ból trzustki – jak boli trzustka i jak odróżnić ból trzustki od bólu żołądka?

kobieta, którą bolą plecy

O czym świadczy ból pod łopatką? Charakter bólu, objawy i możliwe sposoby leczenia

Truskawki - produkty bogate w błonnik

Błonnik – w czym jest go dużo? Sprawdź, jakie owoce i warzywa są bogate w błonnik

Regeneracja organizmu po odstawieniu alkoholu. Sprawdź, jakie są efekty, kiedy zrezygnujesz z weekendowego drinka

Rak kości – objawy i przyczyny

Rak kości – przyczyny i objawy. Jak je szybko rozpoznać?

Kiedy występuje niskie ciśnienie i wysoki puls?

Niskie ciśnienie i wysoki puls – kiedy występują? Co to oznacza?

Co oznacza drętwienie rąk w nocy i podczas snu?

Co oznacza drętwienie rąk w nocy i podczas snu?

kobieta z bólem zęba

Ropień zęba – domowe sposoby na opuchliznę