Przejdź do treści

Joanna Griffiths pokazuje w kampanii reklamowej piękno kobiecego ciała po 50-tce. Musisz to zobaczyć!

Kampania Knix
Joanna Griffiths pokazuje w kampanii reklamowej piękno kobiecego ciała po 50-tce. Musisz to zobaczyć! / Instagram - joannaknix
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Amigdalina (witamina B17) - lek na raka czy trucizna?
Amigdalina (witamina B17) – lek na raka czy trucizna?
Medycy w Barcelonie robią chorym na COVID-19 wycieczki na plażę
Na świeżym powietrzu po raz pierwszy od 14 kwietnia. Medycy w Barcelonie robią chorym na COVID-19 wycieczki na plażę
woda różana
Woda różana. Poznaj jej właściwości i zastosowanie. Która jest najlepsza?
Jak dbać o zęby? Nasze największe grzechy związane z higieną jamy ustnej
Jak dbać o zęby? Oto największe grzechy, jakie popełniamy. Wymienia dentysta Tomasz Kupryś
matka z noworodkiem
Ginekolog: podtlenek azotu to jedna z najprostszych form łagodzenia bólu porodowego. Za rzadko się o tym mówi

„Bielizna dla kobiet w każdym wieku. Bo powinnaś czuć się wyjątkowo” – tak brzmi hasło nowej kampanii marki Knix stworzonej przez Joannę Griffiths. Promuje ją filmem pokazującym kobiety po 50-tce, które z dumą prezentują swoje ciało. Bo po prostu je kochają – bez względu na to, ile ma lat!

Joanna Griffiths – kim jest?

Joanna Griffiths to założycielka kanadyjskiej marki Knix, która zajmuje się produkcją bielizny. Na Instagramie firma zaznacza, że jej misją jest to, żeby inspirować kobiety w każdym wieku do życia bez poczucia, że za wszystko muszą przepraszać. W swoich kampaniach pokazuje, że bielizna dobrej jakości nie jest zarezerwowana tylko dla kobiet o idealnej figurze, promowanej przez media i reklamy innych marek. Podkreśla, że należy się każdej z nas – bez względu na to, ile ma lat, jaką ma sylwetkę i jak wygląda jej ciało.

Modelka plus size pozuje w bieliźńie oraz skrzydłami, jak z pokazów Victoria`s Secret

Kampania reklamowa Knix

W najnowszym klipie reklamowym marki wystąpiły kobiety w wieku od 50 do 81 lat, które prezentują piękno swojego ciała. Bohaterki kampanii mają różne kolory skóry, fryzury, wzrost i figurę. Łączy je jeden wspólny mianownik: udowadniają, że pomimo wieku są dumne ze swoich ciał i je kochają.

„Wreszcie mogę podzielić się tym, nad czym pracowaliśmy przez ostatnie kilka miesięcy. Potrzebowałam takiego przekazu i wydaje mi się, że świat też go potrzebował. Jestem niesamowicie dumna z Knix oraz z naszej nieustraszonej reżyserki Soleil Denault i producentki Kari Hollend, a także z 13 kobiet, które możemy oglądać w filmie: Mitzy, Geety, Lori Ann, Elizabeth, Breny, Amelii, Wendy, Rasny, Very, Lorraine, Kathryn, Christine i Colleen – kocham was wszystkie!” – pisze na Instagramie właścicielka marki Knix, Joanna Griffiths.

W swoim poście dziękuje kobietom, które wzięły udział w nagraniach za inspirację zarówno dla niej, jak i dla kobiet na całym świecie.

To nie pierwsza taka kampania

To kolejna kampania reklamowa Knix promująca piękno kobiecego ciała, które wymaga się kanonom narzuconych przez społeczeństwo. W 2019 r. Joanna Griffiths została mamą i już po paru godzinach od porodu czuła presję, że musi jak najszybciej wrócić do formy sprzed ciąży. W ten sposób powstał pomysł na akcję „Life After Birth” („Życie po narodzinach”). Griffiths zaprosiła do niej 250 kobiet. Każda z nich pokazała, jak wygląda jej życie po porodzie. Bez filtrów.

Przy okazji kampanii klientki marki bieliźniarskiej odpowiedziały również na kilka pytań związanych z porodem. Co się okazało? Aż 90 proc. z nich usłyszało negatywne komentarze na temat wyglądu po ciąży. 76 proc. czuło natomiast silną presję, by jak najszybciej schudnąć i by powrócić do wcześniejszej wagi. Kampania miała uświadomić, przez co przechodzą kobiety po porodzie oraz pokazać, jak naprawdę wyglądają wtedy ich ciała. A to wszystko po to, żeby przestały odczuwać presję, żeby natychmiast zacząć pracować nad swoim wyglądem.

Trzymamy kciuki za to, żeby takich kampanii, jak te, które robi Griffiths, było jak najwięcej. Pokochajmy swoje ciało bez względu na to, jak wygląda, ile mamy lat i co mówią inni!

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

„When I found out I was pregnant with triplets, I wondered how my small body would actually carry 3 babies at one time. My first doctor told me I would have an unsuccessful pregnancy and advised me to selectively reduce. I had to find a doctor to support me and I did. My body stretched and stretched. It transformed into something new and wouldn’t be the same. My stomach is covered in loose saggy skin and stretch marks. I call them my hope wounds and they tell a story that brought me my children, 3 absolute miracles. It’s a daily effort to change my perspective and find the beauty that is right before my eyes because it is there.” Desiree Fortin (@theperfectmom) shares about her postpartum transformation. #LifeAfterBirth #knix

Post udostępniony przez Life After Birth Project (@lifeafterbirthproject)

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Para dziewczyn

„30 twarzy dumy” z okazji Miesiąca Dumy LGBT+. Czerwiec pod znakiem tęczy!

Paulina Młynarska / fot. Tatiana Jachyra

„Wkurzyłam się maksymalnie. Na was kobiety. Na część z was…” – pisze Paulina Młynarska. Chodzi o dyskusję na temat nowej kampanii, która mówi m.in., że miejsce kobiety jest w kuchni

Nowa kolekcja Victoria's Secret - czuć zapowiadane radykalne zmiany?

Victoria’s Secret zmienia się dla kobiet. Światło dzienne ujrzała nowa kolekcja

Aktorka Marianna Kowalewska w niezwykłej sesji z bielizną dla stomiczek firmy Tutti. „Stomia uratowała mi życie”

A czy ty już obmacałeś swoje jajka? „Złap Się Za Jajka” – świetna kampania w ramach akcji Movember

Dzieci siedzą na krzesełkach na scenie teatralnej. Mówi do nich Tomasz Kot, który kuca przed nimi

Święta to czas (u)dawania – niezwykłe lekcje aktorstwa Tomasza Kota dla osieroconych dzieci

Świąteczna reklama Allegro / Fot. Screen z YouTube

Świąteczna reklama Allegro wzrusza i daje ważną lekcję o relacjach. Nie przegap tego, co najważniejsze w czasie świąt!

Animowana kobieta w uścisku potwora

Stwardnienie rozsiane nie zawsze widać! Oto niewidoczne objawy stwardnienia rozsianego, z którymi chorzy zmagają się na co dzień!

Atopowe zapalenie skóry. Tym się nie można zarazić! Ruszyła kampania edukacyjna „Zrozumieć AZS”

Monika Błotnicka / zdj. własne

„Chcemy wreszcie powiedzieć do widzenia babcinym majtkom do zadań specjalnych!” – mówią twórczynie PERIODO, czyli majtek wspierających kobiety podczas okresu

„Odłącz się”, nie wszystko jest online. Mądra kampania we wrocławskim MPK

„Pielęgnujemy twarz, kremujemy nogi, szorujemy pięty – a piersi?” – pytają dermatolożki i tłumaczą, jak powinnaś dbać o skórę piersi

Nieważne, jak zaczął się twój sport

Ratując komuś życie, możesz uratować także swoje. Nieszablonowe spojrzenie na aktywność fizyczną w spocie „Nieważne, jak zaczął się twój sport”

Agata Wrońska, fotografka

5 pytań do fotografki Agaty Wrońskiej o sesję WIMIN

kampania dopalacze to nie zabawa

„Na górze róże, na dole trup. Do ceny dopów, wliczą ci grób”. Na ulicach Poznania ruszyła kontrowersyjna kampania

Bez spiny jem rośliny kampania

„Bez spiny jem rośliny” – kampania dla tych, którzy chcą jeść roślinnie

STOP Barierom. Ruszyła kampania zwracająca uwagę na problemy niepełnosprawnych

Nie bądź obojętny wobec przemocy – po prostu reaguj! Kampania przeciwko agresji wobec osób LGBT+

Kampania Primark

Modelka bez zęba w kampanii marki Primark. „Każda z nas powinna czuć się dobrze z samą sobą”

Kampania H&M

Rozstępy, fałdki i blizny w kampanii kostiumów kąpielowych. H&M otwiera się na różnorodność!

Kampania Centrum Praw Kobiet

Trzymamy stronę kobiet! Wesprzyj Polki doświadczone przemocą. Trwa kampania Centrum Praw Kobiet

„Autyzm może sprawić, że odkryjesz rzeczy niezwykłe”. Warto wiedzieć trochę więcej o autyzmie. Ta animacja ci w tym pomoże

kampanai rak'n'roll

„Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. To kampania o pijanych życiem, którzy silniej czują jego smak

„Autyzm – wystarczy zrozumieć”. Ucz się tolerancji w najnowszej kampanii mówiącej o spektrum autyzmu

Najpopularniejsze

Masturbacja może być jeszcze przyjemniejsza. Co robić, aby przenieść doznania na wyższy poziom?

Płatki kwiatków na otwartej dłoni

Zastrzał – 7 domowych sposobów jak sobie z nim poradzić

Co oznacza drętwienie rąk w nocy i podczas snu?

Co oznacza drętwienie rąk w nocy i podczas snu?

kobieta, którą bolą plecy

O czym świadczy ból pod łopatką? Charakter bólu, objawy i możliwe sposoby leczenia

Para na kanapie

Seks analny – co to jest i jakie są najlepsze pozycje analne?

Regeneracja organizmu po odstawieniu alkoholu. Sprawdź, jakie są efekty, kiedy zrezygnujesz z weekendowego drinka

Kobieta pokazuje język, na nim jest zaznaczony czerwony punkt

Krosta na języku – przyczyny powstawania, leczenie. Skąd się bierze krosta na języku i jakie ma formy?

Truskawki - produkty bogate w błonnik

Błonnik – w czym jest go dużo? Sprawdź, jakie owoce i warzywa są bogate w błonnik

5 rzeczy, które mężczyźni uwielbiają w łóżku

5 rzeczy, które mężczyźni uwielbiają w łóżku

spuchnięta powieka - kobieca powieka

Spuchnięta powieka – przyczyny i leczenie opuchlizny. Domowe sposoby na opuchnięte powieki.

Ból trzustki - kobieta trzymająca się za brzuch

Ból trzustki – jak boli trzustka i jak odróżnić ból trzustki od bólu żołądka?

Co oznacza obniżona temperatura ciała i jakie są jej przyczyny? Kiedy spadek temperatury może być niebezpieczny?

Co oznacza obniżona temperatura ciała i jakie są jej przyczyny? Kiedy spadek temperatury może być niebezpieczny?

kobieta z bólem zęba

Ropień zęba – domowe sposoby na opuchliznę

Policzek kobiety z włókniakiem miękkim

Włókniak miękki ‒ jakie są jego przyczyny i jak się pozbyć takich zmian?

Wada wzroku minus czy plus? A może astygmatyzm? Rodzaje wad wzroku

Wada wzroku minus czy plus? A może astygmatyzm? Rodzaje wad wzroku

Kiedy występuje niskie ciśnienie i wysoki puls?

Kiedy występuje niskie ciśnienie i wysoki puls?