Sport

To, ile w naszych życiach jest aktywności fizycznej, na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniło się diametralnie. Prowadzimy w znakomitej większości siedzący tryb życia, który może być groźny dla układu sercowo-naczyniowego i zakłócać gospodarkę metaboliczną i hormonalną – o kręgosłupie już nie wspominając. Nasze ciała ruchu po prostu potrzebują, a dobra forma i sylwetka są bardzo miłym efektem ubocznym – i powodem do dumy. W tym dziale dowiesz się, że ćwiczenie może być naturalnym antydepresantem; jaki rodzaj aktywności wybrać pod swoje indywidualne potrzeby; zobaczysz, jak o formę dbają osoby znane i warte poznania, i jak połączyć przyjemne z pożytecznym, odkrywając w sobie sportową pasję.

Najnowsze

Maraton – jak się przygotować, by odnieść sukces?

Trenujesz jak szalona i wciąż nie widzisz efektów? Diabeł tkwi w szczegółach!

Ćwiczenia na nogi i pośladki z kettlebells

Ćwiczenia na nogi i pośladki z kettlebells

Ćwicz kręgosłup - to proste!

Oto 7 ćwiczeń, za które twój kręgosłup ci podziękuje. Wystarczy niewiele, by poczuć znaczną różnicę

kobieta nurkująca w wodzie

Freediving – podwodna medytacja

Kasia Bigos ćwiczenia

Ćwiczenia na kręgosłup. Propozycje Kasi Bigos

Joga hormonalna – sposób na równowagę

Trenerka pokazuje, jak ćwiczyć na piłce fitness. Leży na plecach na piłce, ręce trzyma pod głową

Ćwiczenia na piłce dla wzmocnienia mięśni i kręgosłupa

Trening siłowy bez wyjścia na siłownię? Ćwicz z kettlebells

młoda kobieta na basenie

Pływanie zawsze trendy. 7 powodów, by zapisać się na basen

5 rzeczy, które powinnaś zrobić tuż po treningu

kobieta rozciąga się

Jak rozpocząć przygodę z bieganiem?

Oto jest Kasia Bigos

Kasia Bigos o swoich codziennych rytuałach

Ćwiczenia na biust

Ćwicz z Kasią Bigos: ćwiczenia na biust

bieganie

Potrzebujesz recepty na dłuższe życie? Ruszaj się!

Wzmacnianie przez rozciąganie. Postaw na gumę – to efektywne i w dodatku niedrogie akcesorium!

Kasia Bigos

Ćwiczenia na nogi – nie tylko na maszynach

Wymodeluj ramiona z kettlebells. Kasia Bigos pokaże ci, jak najlepiej to zrobić

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Jak wymodelować wewnętrzną stronę ud? Prezentujemy kilka skutecznych ćwiczeń

Trening bez rozciągania – jak reaguje ciało?

Rower – poznaj 7 powodów, dlaczego warto na niego wsiąść

Marzą ci się smukłe ramiona? Oto kilka ćwiczeń, które w tym pomogą

Joga wydaje ci się nudna? Sprawdź zatem, co może dać ci Ashtanga

Cała prawda o interwałach. Trener wyjaśnia w jaki sposób z nich korzystać

Natychmiastowa ulga dla kręgosłupa. Ćwiczenia na ból pleców

kobieta rower

Intymne dolegliwości rowerzystek. Sprawdź, jak zadbać o siebie w trakcie rowerowych wojaży

Kobieta ćwiczy na bieżni, na siłowni, patrząc na zegarek. Za nią jest duże okno.

Nie nudź się na bieżni! Skorzystaj z naszych propozycji, aby trening nie był monotonny

Zrelaksuj się z jogą

Odrzuć stres i zrelaksuj się z jogą. Kasia Bem krok po kroku pokaże ci, jak to zrobić

Brzuszki na szóstkę. Sprawdź, jak wzmacniać mięśnie brzucha, by były silne

Ćwiczenia na ból pleców i szyi. Rozluźnij kręgosłup i zapomnij o bólu

Ćwiczenia na pośladki z piłką fitness. Bez trudu wykonasz je w domu

Joga zbawiennie wpływa na funkcjonowanie ciała i umysłu. Zapewnia Kasia Bem

Głowa nie działa? Problemy z koncentracją? Idź na spacer

Ćwiczenia na rozciąganie barków

Rozciąganie stawów barkowych – te ćwiczenia na pewno ci się przydadzą

Jesteś w ciąży? Wypróbuj zestaw ćwiczeń na jędrne pośladki

jajka szpinak

5 zdrowych przekąsek potreningowych. Przygotujesz je w kilka minut, a zapewnią energię na długo

Ćwicz jak Jane Fonda

Ćwicz jak Jane Fonda. Fitness w atmosferze lat 80. to świetny pomysł na babski wieczór

Jak zrobić pozycję żurawia? Oto ćwiczenia, które przygotują ciało do jogowej asany

Jesteś w ciąży? Oto kilka ćwiczeń, które pozwolą ci zadbać o nogi

Wychodzić sobie zdrowie

Godzina siedzenia skraca życie aż o 22 minuty. Zobacz, jak wychodzić sobie zdrowie

Ćwiczenia na pośladki – od A do Z

Ćwiczenia na jędrne pośladki. Zestaw ćwiczeń od A do Z od Kasi Bigos

Chcesz skutecznie popracować nad mięśniami brzucha? Kasia Bigos prezentuje najlepsze ćwiczenia

Paulina Buczek

„Jak dokonasz czegoś takiego, to czujesz, że nie ma dla ciebie rzeczy niemożliwych” – mówi Paulina Buczek, która po chemioterapii ruszyła w samotną podróż motocyklem po Europie

bieganie

Po wielkanocnym biesiadowaniu trzeba spalić nadmiar kalorii. Podpowiadamy, jak biegać, aby chudnąć

5 ćwiczeń, które zredukują stres

Stres, praca, napięcie, pośpiech? Znajdź chwilę czasu na ćwiczenia rozluźniające

Chcesz skutecznie schudnąć? Oto najważniejsze czynniki, które wpływają na tempo chudnięcia

Wielkanoc w wersji fit

Wielkanoc w wersji fit, czyli jak nie przytyć w święta

Twoje biodra są zbyt mało elastyczne? Oto zestaw ćwiczeń, które pomogą je rozruszać