Sport

To, ile w naszych życiach jest aktywności fizycznej, na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniło się diametralnie. Prowadzimy w znakomitej większości siedzący tryb życia, który może być groźny dla układu sercowo-naczyniowego i zakłócać gospodarkę metaboliczną i hormonalną – o kręgosłupie już nie wspominając. Nasze ciała ruchu po prostu potrzebują, a dobra forma i sylwetka są bardzo miłym efektem ubocznym – i powodem do dumy. W tym dziale dowiesz się, że ćwiczenie może być naturalnym antydepresantem; jaki rodzaj aktywności wybrać pod swoje indywidualne potrzeby; zobaczysz, jak o formę dbają osoby znane i warte poznania, i jak połączyć przyjemne z pożytecznym, odkrywając w sobie sportową pasję.

Polecane

Kobieta na treningu z hantelkami

Boisz się, że trening siłowy jest niebezpieczny i może spowodować utratę okresu? Co na to specjalista? Hz kontra mity #14 Trening siłowy

4 rzeczy, których nie znoszą twoje stawy. To nie tylko brak ruchu

Jesteś chora, ale potrzebujesz się poruszać? Lekarz odpowiada, kiedy warto odpuścić ćwiczenia

7 produktów, za które pokochają cię mięśnie

Poranny trening – dlaczego warto wstać?

Poranny trening – dlaczego warto wstać?

7 rzeczy, które ułatwią poranne wstawanie

Bezpieczne bieganie zimą

Diwe kobiety biegną przez las

Powrót do formy po świętach. Anna Stefanczyk: najważniejsze jest racjonalne podejście, które pozwoli utrzymać motywację, nie zniechęci nas i sprawi frajdę

Jak przetrwać święta i nie przytyć

Trenuj z nami w te święta!

Trenuj z nami w te święta!

Pierogi kontra biegi

Pierogi kontra biegi

kobieta wchodzi po schodach

Chodzenie po schodach – dlaczego jest dobre dla zdrowia?