Warszawska Syrenka zniknęła z Bulwarów Wiślanych. Wzięła wolne w bardzo słusznej sprawie
Syrenka na Bulwarach Warszawskich wzięła wolne. Ale miała ku temu ważny powód – badanie USG piersi. To część kampanii reklamowej, gdzie w rolę Syrenki wciela się Aleksandra Hamkało i przekonuje, że każda z nas zasługuje na jeden dzień wolnego, by zadbać o swoje zdrowie. Tym bardziej w październiku – Miesiącu Świadomości Raka Piersi.
Syrenka wzięła wolne!
20 października warszawska Syrenka zniknęła z Bulwarów Warszawskich. Zeskoczyła z cokołu, by zbadać swoje piersi. I zachęca do tego wszystkie kobiety! USG jest bowiem podstawowym badaniem w profilaktyce nowotworów piersi.
W krótkim klipie promującym „Dzień na U” w rolę Syrenki wcieliła się Aleksandra Hamkało. „Wszystkie potrzebujemy dnia wolnego, żeby potwierdzić, że nasze piersi są zdrowe. A kiedy jest twój dzień na U?” – pyta aktorka w nagraniu.
Syrenka w drodze do gabinetu lekarskiego spotyka też inne gwiazdy: Borysa Szyca, Jessikę Mercedes, Kubę Karasia i Darię Zawiałow.
Znajdź czas na badania profilaktyczne
Celem kampanii jest przypomnienie, by każda kobieta znalazła czas dla siebie. Bo to właśnie jego brak jest najczęstszą wymówką, dla której odkładamy badania. A czasami wystarczy jedna godzina, by udać się na USG piersi.
Rafał Trzaskowski, prezydent Warszawy dał wolne na wykonanie badań profilaktycznych wszystkim pracowniczkom i pracownikom urzędu w godzinach pracy. Inne firmy, które włączyły się w akcję, to: Bridgestone, DHL Express Poland, Grupa ANG, ILABO, Infemini Medi Home. Dodatkowy, w pełni płatny dzień w roku na profilaktykę to również nieodłączny element pracy w Avon.
„Jeśli masz poniżej 40 lat lub piersi o budowie gruczołowej, umów się na USG piersi. Metoda jest nieinwazyjna, bezbolesna i całkowicie bezpieczna (można ją stosować również u kobiet w ciąży i karmiących).
Jeśli masz ponad 40 lat lub piersi, w budowie których przeważa tkanka tłuszczowa, zrób mammografię (konieczne jest skierowanie od lekarza specjalisty).
To najlepsze sposoby, by potwierdzić zdrowie swoich piersi!” – czytamy na stronie kampanii „Dzień na U”.
„Dzień na U”
Kampania Fundacji Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi – Dzień na U – ruszyła w październiku 2019 roku. „Od 3 lat zachęcamy w niej Polki, by znalazły w roku jeden dzień na badania profilaktyczne i potwierdziły zdrowie swoich piersi” – czytamy na stronie.
Zobacz także
„Jakby lekarz chciał mi powiedzieć, że jestem za młoda na raka”. Ania Domiańczyk o życiu z rakiem
„Jestem wdzięczna za raka” – mówi Agnieszka Ford, współpomysłodawczyni akcji „PomacajSię”
„Jeżeli pacjentka bardzo chce żyć, to i medycyna jest bezsilna” – krakowskie Amazonki dzielą się swoimi doświadczeniami z rakiem piersi
Polecamy
„Nie myślałem, że życie zgotuje mi taki scenariusz”. Tomasz Jakubiak zwrócił się do fanów z prośbą o pomoc
„Przestańmy bawić się w półsłówka i w 'tego, którego imienia nie wolno wymawiać'”. Małgorzata Sajan o tym, jak szczerze i normalnie rozmawiać o raku
Marta Lech-Maciejewska wyznała, że ma złośliwy nowotwór: „Guz okazał się wrednym przeciwnikiem”
Lekarze z Olsztyna dali Cristinie z Angoli nowe życie. Teraz 16-latka chce pójść w ich ślady
się ten artykuł?