Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Krok do zdrowia

Trenuj silną wolę

Trenuj silną wolę
Jeśli trudno jest Ci utrzymać samodyscyplinę i mimo licznych postanowień ciągle ulegasz pokusom, sprawdź to wyzwanie. W kilku krokach pokażemy Ci, jak trenować silną wolę.

Jeśli z listy noworocznych postanowień co roku nie udaje Ci się zrealizować ani jednego punktu, tym razem powinieneś ją zmodyfikować. Wybierz tylko jeden, ale za to konkretny cel i rozpocznij intensywny trening silnej woli.  Naukowcy udowodnili, że osoby z większą samokontrolą są mniej podatne na otyłość, uzależnienia i zaburzenia psychiczne. Ponadto, są szczęśliwsze i zarabiają więcej. W tym wyzwaniu pokażemy Ci, jak wzmocnić samodyscyplinę.

  • Określ cel

    Jeśli chcesz wytrzymać w jakimś postanowieniu, musisz zadać sobie pytanie – po co to robię? W zależności od tego, co chcesz osiągnąć – schudnąć czy rzucić palenie – wypisz na kartce powody, dla których musisz to zrobić. I czytaj tę listę codziennie rano.

    Komentarze użytkowników:

    MARAT
    MARAT skomentował(a) 11 stycznia 2016
    jeść regularnie, znajdować czas na odpoczynek, lekturę, film i slow life; pospiech negatywnie odbija się na moim zdrowiu, powoduje zmęczenie i obniża poziom motywacji. Dlatego też. by móc cieszyć się życiem dażę do równowagi
    Meure89
    Meure89 skomentował(a) 24 listopada 2015
    wrócić przynajmniej do takiej figury,jaką miałam przed ciążą. ZADBAĆ WRESZCIE O SAMĄ SIEBIE! (trochę egoistyczne,wiem). poczuć się lepiej z samą sobą i przestać się użalać nad tym wszystkim (to nie wpływa dobrze na relacje w domu :/).poprawić samopoczucie i zdrowie (fizyczne i psychiczne).
    Justyna Konczalska
    Justyna Konczalska skomentował(a) 16 listopada 2015
    Rzucić cukier! Zdobyć upragnioną kondycję, by czuć się lepiej fizycznie i psychicznie.
Szczegóły Kroku do zdrowia Krook do zdrowia
Poziom trudności

Poziom trudności

Średnieśrednie
Kalendarz

Długość trwania

1 tydzień
Koniec

Z tym krokiem zmierzyły się

10723 osoby