Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Krok do zdrowia

Naucz się chodzić... dużo chodzić!

Naucz się chodzić... dużo chodzić!
Włącz chodzenie do swojego codziennego treningu. Pokażemy Ci, że to jest fajne!

Ponad 100 lat temu Brytyjczyk Sir George Trevelyan zwykł mawiać: "Mam dwóch lekarzy: moją lewą i prawą nogę”. Dzisiejsi specjaliści chórem przyznają mu rację.

Chodzenie to najbardziej naturalny wysiłek fizyczny dla człowieka. Nie wymaga żmudnych przygotowań, nakładów finansowych ani sprzętu. Jego cudowna prostota powinna już dawno wbić Cię w trampki, ale gdyby tak jeszcze nie było, to wiedz, że chodząc, ustabilizujesz ciśnienie krwi, dotlenisz organizm, obniżysz poziom złego cholesterolu, wzmocnisz mięśnie, spalisz kalorie, wspomożesz pracę serca i pozbędziesz się negatywnych emocji! Regularne intensywne spacery mają także moc odmładzającą.

Nieważne, czy masz akurat punkt, do którego chcesz dotrzeć, czy puścisz się na włóczęgę bez celu. Niech chodzenie będzie dla Ciebie dążeniem samym w sobie.

Jeśli zaś pragniesz codziennej porcji inspiracji i dodatkowych wrażeń, oto coś na pokuszenie – aplikacja Walk&More. Chodzisz, gdzie chcesz, a aplikacja przenosi Cię w najciekawsze zakątki Polski i świata. Przy okazji mierzy też przebyty dystans i prędkość.

Włącz i obudź w sobie prawdziwą chodzillę!

  • Krok 1

    Na początek znajdź w szafie najwygodniejsze buty, jakie masz. Najlepiej na płaskiej podeszwie. Wydają się już trochę sfatygowane? Nie szkodzi! To znaczy, że dużo już przeszły i należy im się ostatni sezon. Włóż je i wyjdź z domu (włączając Walk&More – będzie ciekawiej). Nie myśl – po prostu idź tam, gdzie Cię nogi poniosą. Kierunek powrotny możesz obrać dopiero, gdy minie pół godziny.

    Komentarze użytkowników:

    Welinek
    Welinek skomentował(a) 21 lipca 2016
    oj, to był trzygodzinny spacer
    Cudakdziwok
    Cudakdziwok skomentował(a) 5 lipca 2016
    9 km!
    trututututu
    trututututu skomentował(a) 26 czerwca 2016
    7,4km. 1:27.
Szczegóły Kroku do zdrowia Krook do zdrowia
Poziom trudności

Poziom trudności

Łatwełatwe
Kalendarz

Długość trwania

1 tydzień
Koniec

Z tym krokiem zmierzyło się

5012 osób