Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij Polityka plików cookies
HelloZdrowie HelloZdrowie HelloZdrowie

Krok do zdrowia

Rób 6000 kroków dziennie

Rób 6000 kroków dziennie
Stawiaj codziennie 6000 kroków. Efekt? Przyspieszysz metabolizm, poprawisz krążenie, zadbasz o stawy i o linię!

Siedzący tryb życia to poniżej 5000 kroków dziennie. Nie chcesz tego! Optymalnie powinno się wykonywać około 7000. My proponujemy mały kompromis. Nasza propozycja dla Ciebie to 6000 kroków, na początek. Spróbuj, a się uzależnisz! Pamietaj, masz na to cały dzień!

  • Krok pierwszy

    To, kiedy wykonasz 6000 kroków, zależy od Ciebie. Pamiętaj, że masz na to cały dzień. Może na początek spróbuj przejść się pieszo do pracy? Jeśli jeździsz samochodem, zaparkuj go kilka przecznic dalej. W ten sposób zaliczysz i poranny, i popołudniowy spacer, już po zakończeniu pracy. Może taki nawyk wejdzie Ci w krew?

    Komentarze użytkowników:

    Ania Nowak
    Ania Nowak skomentował(a) 22 lutego 2017
    Wczoraj ponad 10 000, a dzisiaj już jest ponad 7000, a dzień się jeszcze nie skończył. :)
    Jagoda Dzido
    Jagoda Dzido skomentował(a) 26 stycznia 2017
    Czas na dłuuuuugi spacer;)
    Anna Jagoda
    Anna Jagoda skomentował(a) 2 stycznia 2017
    Dziś zrobiłam 10 000 kroków czuje sie świetnie jak dawno już nie :)
Szczegóły Kroku do zdrowia Krook do zdrowia
Poziom trudności

Poziom trudności

Średnieśrednie
Kalendarz

Długość trwania

4 dni
Koniec

Z tym krokiem zmierzyło się

2329 osób