Przejdź do treści

Jak trenuje Jennifer Garner?

Jak trenuje Jennifer Garner?
Jennifer Garner, mama trójki dzieci. Tak trzymać! Zdjęcie: East News
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
kobieta myje twarz
Seks dobry na wszystko, nawet na trądzik? HZ kontra mity #10 Trądzik
Kobieta dekoruje pierniki
8 sposobów na spędzenie świąt bez wyrzutów sumienia
Dobra wiadomość dla chorych na rdzeniowy zanik mięśni – lek na SMA będzie refundowany w Polsce
stół świąteczny
Racjonalne podejście do jedzenia podczas świąt. Dietetyk radzi, jak znaleźć złoty środek
Magiczne portrety chorych dzieci w szpitalach. Zobacz zdjęcia z projektu „Heart Project”

Bądź dla siebie najważniejsza
“Dlaczego celebryci tak dobrze wyglądają? Bo dla nich trening to priorytet i zobowiązanie”, twierdzi Waters. Tłumaczenie “nie mam czasu”, “jestem zmęczona”, “za długo byłam w pracy” jej nie interesuje. “Wszyscy moi klienci mają rodziny i dużo pracują. Czasami nawet 12 – 16 godzin na filmowym planie. Mają mnóstwo ważnych spraw do załatwienia, a w weekendy – w weekendy sporo ciekawych rzeczy do zrobienia. Normalnie, jak każdy. Kluczem do sukcesu jest jednak nie pozwalanie sobie na żadne wymówki. Jeżeli naprawdę ci na czymś zależy, na pewno znajdziesz na to czas, nawet jeśli będziesz miała wstawać o 5 rano, żeby poćwiczyć, czy zrezygnować z oglądania ulubionego serialu czy przeglądania Facebooka przez pół godziny.

Ogranicz węglowodany
Węglowodany są pyszne, ale każdy ci powie, że rezygnacja z chleba, klusek, czy ciasteczek to najmądrzejsza decyzja dietetyczna. Wysoko przetworzone jedzenie zamienić na warzywa, zamiast słodkich płatków rano – wypić odżywczy shake. Dobrze też wiedzieć, jak poradzić sobie z niektórymi niezdrowymi nawykami. Jeśli wiesz, że wracając wieczorem po pracy do domu będziesz chciała ogołocić wszystkie szafki z niezdrowych przekąsek, które trzymasz dla gości (krakersów, chipsów, herbatników), lepiej ich nie kupuj. Do wszystkiego się można przyzwyczaić, tylko pamiętaj, że zazwyczaj trwa to około dwóch tygodni.

Spraw, żeby ćwiczenia stały się frajdą
Dodawaj do ćwiczeń nowe elementy. Nową muzykę, nową koszulkę, albo chociaż śmieszne, kolorowe skarpetki. Każda drobna rzecz potrafi nas zmotywować do ćwiczeń, dlaczego więc tego nie wykorzystać? Ale przede wszystkim – zmieniaj ćwiczenia, próbuj z nowymi układami, nowym sprzętem. Raz zumba, następnym razem sztanga, circuit, TBC, pilates. Zmieniaj zajęcia, trenera, wszystko, byle tylko ci się nie nudziło.

Kup sobie fajne ubranie do ćwiczeń
Nawet jeśli ćwiczysz w domu, staraj się wyglądać atrakcyjnie. Tak, tak, fajny, kolorowy top, dopasowane spodnie i wygodne buty mogą zdziałać cuda. Nie chodzi o to, żebyś wybierała w sklepie najdroższe ciuszki, ale żeby mieć do siebie i swojej pracy szacunek. Ustal godzinę, trzymaj się jej i bądź przygotowana do zajęć.

Systematyczność jest kluczem do sukcesu
„Moje motto? Jeden trening dzieli cię od dobrego humoru. Więc bierz się za niego i daj sobie szansę poczuć się dobrze. Po pewnym czasie trening stanie się czymś, na co czekasz. Na początek daj sobie 30 minut, 3 razy w tygodniu. Ideałem jest ćwiczenie 6 razy w tygodniu. Jeśli ci się to uda, twoje ciało naprawdę się zmieni. To niesamowite, co może się stać w ciągu 10 dni! Twoje całe życie może się zmienić w 30!”, twierdzi Valerie. 

Czy to działa? Nie dowiecie się, dopóki nie spróbujecie.

Valerie Waters, jak każda trenerka, bez grama tłuszczu. Zdjęcie: Twitter

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy

Zainteresują cię również:

Baletnica tańczy w ciąży

Baletnica tańczy w ciąży

7 nawyków, które odbierają ci energię

Adaptogeny w obliczu czynników stresogennych

Agresja na talerzu

Źle dobrana dieta, powodem irytacji

Drzemka dobra na wszystko

6 sposobów na odzyskanie energii po pracy

Skąd to ciągłe zmęczenie?

Spożywcze wampiry energetyczne

Spożywcze wampiry energetyczne

5 patentów na wiosenne przemęczenie

Przesilenie – kiedy wiosną nie chce się nic…

Przesilenie – kiedy wiosną nie chce się nic…

Chodzenie boso - naładuj się prosto z natury

Chodzenie boso – naładuj się prosto z natury

Kalorie odstaw na bok

Kalorie odstaw na bok